شناسهٔ خبر: 67477900 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

خرید عجیب تاتنهام: هافبک ۱۸ ساله با ۳8 میلیون!

باشگاه تاتنهام رسما خرید آرچی گری از باشگاه لیدز یونایتد را تایید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خوب گری در ترکیب لیدز یونایتد در فصل گذشته باعث شد که چند باشگاه لیگ برتری به صورت جدی به دنبال جذب این بازیکن باشند و حتی گفته شده بود که او در یک قدمی پیوستن به برنتفورد است و قرار بود در تست پزشکی این باشگاه شرکت کند. 

اما پیشنهاد ارائه شده از سوی برنتفورد مورد قبول مدیران لیدز قرار نگرفت و همین باعث شد که تاتنهام فورا از این فرصت استفاده کند و این ستاره ۱۸ ساله را با قراردادی به ارزش ۳۸ میلیون یورو از این باشگاه به خدمت بگیرد و به این ترتیب نقشه برنتفورد را خراب کند. 

2049721

قرارداد این بازیکن با تاتنهام شش ساله است و تا سال ۲۰۳۰ ادامه خواهد داشت و او قرار است در فصل آینده با پیراهن شماره ۱۴ در این تیم به میدان برود و از این که فرصت حضور در مسابقات اروپایی با توجه به حضور تاتنهام در لیگ اروپا را خواهد داشت خوشحال به نظر می‎‌رسد. 

گری فصل گذشته در ۵۲ بازی در تمامی مسابقات در ترکیب لیدز حضور داشت و عملکرد درخشانی را هم به نمایش گذاشت. جالب است بدانید که او پسر بازیکن سابق ناتینگام، لیدز و برنلی به نام اندی گری است که به نظر می‌رسد آینده درخشان‌تری از پدرش پیش روی او خواهد بود.

نظر شما