شناسهٔ خبر: 67477391 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ستاره اسپانیا در یورو، جواب بارسا به انتقال امباپه

بارسلونا قصد دارد نیکو ویلیامز را در تلافی انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید به خدمت بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، انتقال امباپه به رئال مادرید با جنجال بسیاری همراه بوده و به نظر می‌رسد که مدیران بارسلونا از اینکه چنین ستاره بزرگی راهی سانتیاگو برنابئو شده است چندان راضی نیستند و قصد دارند که تمام تلاش‌شان را برای جبران این اتفاق و به خدمت گرفتن یک ستاره درخشان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به کار بگیرند.

در چند هفته اخیر نام بازیکنان بزرگ بسیار در کنار نام این باشگاه به گوش می‌رسد اما از ابتدای یورو و درخشش ویلیامز در کنار لامین یامال در ترکیب تیم ملی اسپانیا، مدیران بارسا که پیش از این هم علاقه بسیاری به جذب این بازیکن داشتند به صورت جدی به فکر انتقال او به این تیم افتاده‌اند. 

2046872

روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده است که مدیران این باشگاه معتقد هستند که در اختیار داشتن زوج یامال و ویلیامز در فصل آینده می‌تواند پاسخ مناسبی به انتقال امباپه به رئال مادرید باشد و شرایط را برای آنها تا حد زیادی بهبود ببخشد، خصوصا که آنها ارتباط بسیار خوبی در زمین دارند. 

هرچند شرایط مالی باشگاه بارسلونا نهایی کردن این انتقال را تا حد زیادی پیچیده کرده اما مدیران این باشگاه در حال بررسی شرایطی هستند که بتوانند ویلیامز را بدون فروش رافینیا و با همین شرایط فعلی به خدمت بگیرند و باید دید که در انجام این کار موفق خواهند شد یا خیر.

نظر شما