شناسهٔ خبر: 67476032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دستگيري 43 متهم تحت تعقيب در گنبدکاووس

صاحب‌خبر -
دستگيري 43 متهم تحت تعقيب در گنبدکاووس

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری 43 متهم تحت تعقیب و سارقان 19 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

 

 سرهنگ نادعلی صادقی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور، شناسایی و دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب توسط مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان به اجرا گذاشته شد.

و با بیان اینکه در این راستا مأموران پس از انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی تعداد 43 نفر از متهمان فراری و تحت تعقیب را در چند عملیات منسجم و هماهنگ دستگیر کردند، ادامه داد: متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس در خصوص دستگیری سارقان و کشف 19 فقره انواع سرقت در این شهرستان توضیح داد: در پی استمرار طرح‌های پیشگیری از سرقت و مبارزه قاطع با سارقان، موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران انتظامی پس از اقدامات اطلاعاتی و می‌دانی موفق به دستگیری هفت سارق حرفه‌ای و سابقه دار شدند، تصریح کرد: در ادامه روند تحقیقات تخصصی پلیس، سارقان تاکنون به 19 فقره انواع سرقت اعتراف و به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

صادقی در پایان خطاب به شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از فعالیت‌های مجرمانه، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

نظر شما