شناسهٔ خبر: 67475656 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

دشمن به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات است

چابهار_ فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دشمن به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، صبح امروز سه شنبه، در جمع فرماندهان و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان‌های نیکشهر، قصرقند، راسک، کنارک، چابهار و دشتیاری، افزود: آن چیزی که همواره دشمن را به عقب رانده، انسجام ملی و حضور پرشور مردم در صحنه دفاع از کشور بوده است.

وی با اشاره به موضوع انتخابات، اظهار کرد: مسئله مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات، بسیار مهم بوده و اینکه اقدامات مؤثر و خوب دولت سیزدهم، امتداد پیدا کند بسیار ارزشمند است.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم تا در حد توان و امکان در خصوص جهاد تبیین در زمینه انتخابات وارد میدان شویم و نقشه‌های دشمن را که او هم با تمام توان به میدان آمده خنثی کنیم.

شفائی تصریح کرد: دشمن پس از شهادت آیت الله رئیسی، مجدداً با انسجام بیشتر به میدان آمده تا بتواند انقلاب اسلامی مردم ایران را متوقف کند و همان گونه که در زمان جنگ تحمیلی توانستیم با اخلاص و دغدغه مندی رزمندگان موفق شویم، اکنون هم می‌توانیم در این کارزار موفق شویم.

وی در ادامه گفت: باور ما باید این باشد که اکنون نیز در جنگ با دشمن هستیم و راهکار مقابله با آنان در این نبرد مقدس جهاد تبیین هست، وظیفه ما در این جبهه عظیم بازگویی واقعیت‌ها، روشنگری و تبیین اتفاقات است.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: دشمن به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات هست و این روال ساری و جاری که اکنون طی می‌شود، نمی‌تواند ما را به موفقیت برساند، باید هوشمندانه و با برنامه به صورت کلی و نفر به نفر پیام حق را بازگو کنیم.

شفائی تصریح کرد: در این مقطع حساس، میزان مشارکت می‌تواند به انسجام، وحدت و امنیت ملی، سرعت دادن به رفع مشکلات و صلابت و عزت کشور کمک کند و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، بقا نظام و کشور به مشارکت مردم بستگی دارد.

شفائی تصریح کرد: در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی، آن چیزی که همواره دشمن را به عقب رانده، انسجام ملی و حضور پرشور مردم ما در صحنه دفاع از کشور بوده و همین انسجام امروز هم می‌تواند دشمن را به عقب براند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه ما می‌توانیم در این جنگ تبیینی یک رسانه بوده و از ظرفیت خود برای روشنگری در جامعه استفاده کنیم.

نظر شما