شناسهٔ خبر: 67473774 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

رئیس سازمان توسعه تجارت خبر داد:

آخرین عرضه خودروهای وارداتی برای ثبت‌نامی‌های اسفند ۱۴۰۱ در اواخر تیرماه

عصر خودرو- رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با تاکید بر این که روند واردات خودرو به کشور بسیار بهتر شده است، گفت: آخرین عرضه خودروهای وارداتی برای ثبت‌نام کنندگان اسفند ۱۴۰۱، اواخر تیرماه انجام خواهد شد و متقاضیان در صورت عدم انتخاب خودرو، دیگر شانسی ندارند و حذف خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از اقتصاد آنلاین، مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران و مجری طرح واردات خودرو درخصوص زمان بازگشایی سامانه عرضه خودروهای وارداتی گفت: آخرین عرضه خودروهای وارداتی برای ثبت‌نام کنندگان اسفند 1401، اواخر تیرماه انجام خواهد شد. این آخرین فرصت برای این گروه از متقاضیان است و در صورت عدم انتخاب خودرو، حذف خواهند شد.

وی افزود: به احتمال زیاد در عرضه اواخر تیرماه، سامانه عرضه خودروهای وارداتی برای ثبت‌نام از افراد جدید هم باز شود، اما این که مدل بعدی عرضه خودروهای وارداتی چگونه باشد هنوز تعیین تکلیف نشده است.

ضیغمی درخصوص روند واردات خودرو نیز گفت: وضعیت خیلی خوب است. روند واردات خودرو روتین شده است، ارز تخصیص داده می‌شود و چالش‌های قبلی برای واردات خودرو وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در مجموع شاهد واردات 100 هزار دستگاه خودرو خواهیم بود، گفت: منطقا با این فرآیندی که در حال انجام است و چنانچه روند تخصیص ارز تغییر نکند، باید به این عددها برسیم.

مجری طرح واردات خودرو درخصوص وضعیت عرضه خودروهای وارداتی جانبازان نیز گفت: در حال تلاش هستیم تا آخر همین هفته، سامانه ویژه عرضه خودروهای وارداتی جانبازان باز شود.

نظر شما