شناسهٔ خبر: 67473641 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

قیمت طلا | قیمت طلا امروز | قیمت طلا ۱۸ عیار

پیش بینی شوکه کننده از قیمت طلا در روزهای آینده | قیمت طلا به گرمی چند تومان می رسد؟

آخرین پیش بینی قیمت طلا را در ادامه بخوانید.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرنگار شایلین بهبودی:

قیمت طلا و سکه روز دوشنبه در روند کاهشی قرار گرفت و با افت ۲۰۰ تومانی قیمت دلار همراه شد. نوسانات بازار طلا محدود بود و بیشترین افت سهم سکه بهار شد. درجا زدن قیمت دلار، بازار طلا را نیز از رمق انداخت.

قیمت طلا و سکه در سومین روز هفته با ضربان‌های کاهشی محدود و در منطقه قیمتی مشخصی معامله شد. در دو روز ابتدایی هفته بازارهای جهانی در تعطیلی قرار داشتند و امروز نیز اونس جهانی طلا افزایش محدود کمتر از یک دلاری داشت و بازیگر فعالی در تعیین قیمت بازار فلز زرد نبود.

پیش بینی قیمت طلا و سکه

معامله‌گران بازار طلا فریز قیمت دلار در کانال ابتدایی کریدور ششم و انتظار برای مشخص شدن نتیجه انتخابات را دلیل درجا زدن قیمت طلا و سکه در منطقه‌ای مشخص عنوان می‌کنند.

افزایش قیمت دلار طی دو روز گذشته قیمت طلا را نیز بالا برد و سکه بهار کانال ۳۹ میلیونی را فتح کرد، اما روز دوشنبه این قطعه بار دیگر به کانال پایین‌تر سقوط کرد. تحلیلگران فنی قیمت‌های فعلی در بازار طلا را در منطقه تعادلی می‌دانند و ورودهای پلکانی را توصیه می‌کنند.

گفتنی است اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش روی رقم ۲۳۳۲ دلاری ایستاده و اونس جهانی نقره با رشد ۲۲ سنتی روی رقم ۲۹ دلار و ۳۹ سنتی معامله می‌شود. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی افزایش ۸۰ تومانی پیدا کرد و با قیمت ۵۸ هزار و ۳۹۰ تومانی معامله شد.

سکه امامی دوشنبه ۱۱ تیر با رشد ۱۰۰ هزار تومانی روی رقم ۴۲ میلیون و ۶۶۰ هزار تومانی معامله شد. سکه‌ بهار با کاهش ۱۱۰ هزار تومانی به کانال ۴۸ میلیونی برگشت و روی رقم ۳۸ میلیون و ۸۹۰ هزار تومانی ایستاد.

شایان ذکر است نیم‌‌‌سکه بدون تغییر و با رقم ۲۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومانی معامله شد. ربع‌سکه ۵۰ هزار تومان ارزان شد و با قیمت ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی معامله شد. سکه گرمی بدون تغییر قیمت و با رقم هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی عرضه شد.

قیمت طلا در سومین روز هفته کاهش داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با افت ۷۵ هزار تومانی با رقم ۱۵ میلیون و ۲۹۶ هزار تومانی معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۱۶ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۵۳۱ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۴۸۴ هزار تومانی معامله شد.

حباب سکه روز دوشنبه در بیشتر قطعات برخلاف کاهش قیمت، رشد کرد. حباب سکه امامی ۱۴ هزار تومان، سکه بهار ۳۰ هزار تومان، نیم‌سکه ۶۳ هزار تومان و سکه گرمی ۱۴ هزار تومان رشد کرد. حباب ربع‌سکه ۱۹ هزار تومان کاهش پیدا کرد.

نظر شما