شناسهٔ خبر: 67473154 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

بازی Resident Evil 9 توسط کارگردان Resident Evil 7 هدایت می‌شود

صاحب‌خبر -

پس از انتشار شایعات و گزارش‌های مختلف در خصوص Resident Evil 9، سرانجام کپکام (Capcom) به صورت رسمی اعلام کرد که بازی جدید این سری در دست توسعه قرار دارد.

در جریان شوکیس تابستانی اخیر Capcom، آقای Koshi Nakanishi، کارگردان Resident Evil 7 تایید کرد که بازی بعدی این مجموعه در دست ساخت قرار دارد و او کارگردان این نسخه است. به گفته Nakanishi که سابقه کارگردانی Resident Evil Revelations و همچنین کار روی Resident Evil 5 را دارد، بازی جدید این فرنچایز یک اثر قابل توجه خواهد بود.

وی در این باره گفت:

ما در حال ساخت یک Resident Evil جدید هستیم. برای من دشوار بود که متوجه شوم بعد از Resident Evil 7 چه باید کرد. من هنوز نمی‌توانم جزئیات بیشتری را با شما به اشتراک بگذارم، اما امیدوارم در روزی که اطلاعات را منتشر می‌کنم، هیجان‌زده باشید.

Resident Evil 9 ظاهراً از سال ۲۰۱۸ در دست ساخت بوده و طبق گزارش‌ها، طولانی‌ترین چرخه توسعه و بیشترین بودجه را تا به امروز برای یک بازی از این سری خواهد داشت. طبق گزارش‌های منتشر شده، کپکام در این بازی از فناوری جهان باز جدید موتور RE Engine که در Dragon’s Dogma 2 معرفی شده است، استفاده خواهد کرد.

از سوی دیگر بر اساس اطلاعات فاش شده اخیر، Resident Evil 9 با تأخیر داخلی مواجه شده و در اواخر سال ۲۰۲۵ یا اوایل سال ۲۰۲۶ عرضه خواهد شد. همچنین کپکام ظاهراً روی ساخت ریمیک بازی‌های Resident Evil Zero و Code Veronica نیز کار می‌کند.

_Alex_ KILLER OF GODS snowgirl

نظر شما