شناسهٔ خبر: 67472747 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران:

آمار واحدهای نوسازی شده محلات هدف بازآفرینی شهری 304 درصد رشد یافت

صاحب‌خبر -
آمار واحدهای نوسازی شده محلات هدف بازآفرینی شهری 304 درصد رشد یافت
خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران عملکرد آن شرکت را در دولت سیزدهم تشریح کرد و از رشد 304 درصدی واحدهای نوسازی شده در این دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا، محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در نشست خبری که امروز سه‌شنبه 12 تیر در محل ساختمان دادمان با موضوع گزارشی از اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم برگزار شد، گفت: بسته تشویقی 19 بندی نوسازی بافت‌های فرسوده به تمامی شهرها ابلاغ شد و نزدیک به 300 شهر بسته تشویقی را اجرا کردند.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ادامه داد: نوسازی مسکن در بافت فرسوده شهری در دولت سیزدهم عرصه رکوردشکنی و رشدهای فراوانی بود. آمار تعداد واحدهای نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده در سال 1402 نسبت به 1400 رشد 304 درصدی یافت.
معاون وزیر راه و شهرسازی در بیان رکوردشکنی‌های دولت سیزدهم در بافت‌های فرسوده توضیح داد: میانگین صدور پروانه در بافت‌های فرسوده با میانگین 8 سال گذشته حدود 100 درصد افزایش یافت. رقم واحدهای نوسازی شده در بافت‌های فرسوده در سال 1402 به عدد 96 هزار و 300 واحد رسید و رکورد سنوات و دهه‌های گذشته را شکست.
تکمیل می‌شود....

نظر شما