شناسهٔ خبر: 67470925 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون تکواندو | لینک خبر

پیام تبریک فیض اله نفجم رییس هیات تکواندو مازندران در پی قهرمانی مقتدرانه تکواندوکاران ایران در جام جهانی 2024

فیض اله نفجم رییس هیات تکواندو مازندران در پیامی پیروزی دلچسب تکواندوکاران شایسته ایران را رقابت های جام جهانی 2024 در کشور کره جنوبی تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو مازندران، جام جهانی 2024 تکواندو به صورت تیمی امروز دوشنبه 11 تیرماه آغاز شد که تیم ملی آقایان کشورمان عنوان قهرمانی را برای کشور عزیزمان به ارمغان آورد، در پی این درخشش و افتخارآفرینی فیض اله نفجم رییس هیات تکواندو مازندران، به سکاندار تکواندو ایران، کادر فنی و یکایک تکواندوکاران جسور و غیور که این قهرمانی را برای دومین سال متوالی رقم زدند، تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

عزم، مهارت و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر تکواندوکاران و تلاشگران عرصه تکواندو ایران به ثمر نشست و قهرمانی در جام جهانی را برای دومین سال متوالی رقم زد، دستاورد حماسی غیور مردان، تکواندو ایران را در مهد تکواندو جهان در جایگاهی بی‌رقیب قرار می‌دهد و ما را از استعداد جوانان ورزشکارمان به وجد می‌آورد. قطعا این پیروزی نویدبخش روزهای پیش رو برای تکواندو ایران است، امیدواریم تا در روزهای المپیک شاهد مدال آوری های خوش رنگ از المپین های سختکوشمان باشیم.

اینجانب به یکایک اعضا، کادر فنی و همچنین مسئولین فدراسیون تکواندو این موفقیت را تبریک گفته و صمیمانه آرزوی سربلندی و افتخارآفرینی های بیش از پیش شما عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.

فیض اله نفجم
ریاست هیات تکواندو مازندران

نظر شما