شناسهٔ خبر: 67470866 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

ماجرای حمله با شوکر به هوادار پزشکیان چه بود؟

روز شنبه، ۹ تیر ماه فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن با شوکر به یک وکیل پایه یک دادگستری خانواده‌اش در تبریز به دلیل نصب پوستر پزشکیان بر روی خوردوی شخصی‌اش در مقابل خانواده‌اش حمله کردند. موضوعی که مسعود پزشکیان نیز در مناظره با سعید جلیلی به آن اشاره کرد و جلیلی تلویحا گفت با این رفتار‌ها مخالف است.

صاحب‌خبر -

محسن منصوری، رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی به آزار و اذیت یکی از هواداران مسعود پزشکیان واکنش نشان داد و در نامه‌ای خطاب به دادستان کل کشور خواست تا این موضوع با قید فوریت بررسی شود.

به گزارش خبرآنلاین، روز شنبه، ۹ تیر ماه فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن با شوکر به یک وکیل پایه یک دادگستری خانواده‌اش در تبریز به دلیل نصب پوستر پزشکیان بر روی خوردوی شخصی‌اش در مقابل خانواده‌اش حمله کردند.

موضوعی که مسعود پزشکیان نیز در مناظره با سعید جلیلی به آن اشاره کرد و جلیلی تلویحا گفت با این رفتارها مخالف است.

حال بعد از چند روز نامه‌ای به تاریخ ۱۱ تیرماه منتشر شده که در آن محسن منصوری، رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در نامه‌ای خطاب به دادستان کل کشور خواست تا این موضوع با قید فوریت بررسی شود.

نامه محسن منصوری به این شرح است:

برادر گرامی حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای موحدی آزاد

دادستان محترم کل کشور

با سلام و احترام

به استحضار می‌رساند اخیراً فیلمی در فضای مجازی، منتشر شده که در آن فردی در حضور خانواده‌اش به بهانه‌ی هواداری از یکی از نامزدهای محترم انتخابات مورد اذیت، آزار و مزاحمت چند نفر قرار گرفته است.

ضمن محکومیت شدید این گونه رفتارهای غیراخلاقی، غیر دینی و مغایر با اصول، خواهشمند است دستور فرمائید موضوع با قید فوریت و با حساسیت ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

از آنجا که اینگونه رفتارهای مشکوک، آسیب جدی به اعتماد عمومی و مشارکت مردم عزیز در انتخابات خواهد زد و موجبات ناامیدی مردم عزیز را فراهم خواهد کرد، تسریع در شناسایی و اطلاع‌رسانی به افکار عمومی از عوامل اصلی و پشت پرده‌ی این گونه رفتارهای مجرمانه که مغایر با موازین اخلاقی، شرعی و انسانی است، مورد انتظار و درخواست مؤکد این ستاد می‌باشد.

حمله با شوکر به هوادار پزشکیان چه زمان بود؟ واکنش جلیلی چه زمان؟

نظر شما