شناسهٔ خبر: 67470306 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه قدس | لینک خبر

پایان همکاری بچه‌عقاب با ماریتیمو

عابدزاده به پرسپولیس نزدیک‌تر شد

امیر عابدزاده که در این اواخر جایی در فهرست ماریتیمو نداشت و زمزمه‌هایی درباره جدایی او از این تیم شنیده می‌شد رسماً از باشگاه پرتغالی جدا شد.

صاحب‌خبر -

امیر عابدزاده هنوز تصمیمی برای آینده کاری خود نگرفته و بدون‌شک او یکی از چهره‌های ویژه بازار تابستانه خواهد بود. در سالیان اخیر در چند نوبت بحث بازگشت عابدزاده به فوتبال باشگاهی ایران مطرح شد و حتی زمزمه‌هایی مبنی بر حضور احتمالی او در پرسپولیس هم به گوش رسید اما با این وجود، شایعات درباره عابدزاده به واقعیت تبدیل نشد اما حالا در بازار تابستانه، شرایط متفاوت از گذشته است. در حالی‌که گفته می‌شود اولویت امیر عابدزاده همچنان ادامه فعالیت در خارج از فوتبال ایران است اما دور از ذهن نیست که او با پیشنهادی متفاوت برای بازگشت به فوتبال ایران وسوسه شود.

ادعای مارکا
پرسپولیسی‌ها در روزهای اخیر و بعد از حواشی به‌وجود آمده پیرامون علیرضا بیرانوند، در سودای جذب دروازه‌بان جدید بوده‌اند و جالب آنکه عابدزاده هم با انتشار نماد باشگاه پرسپولیس سعی داشت تا علاقه قلبی خود برای بازگشت به جمع سرخپوشان را نشان بدهد. پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد فعلاً مذاکره رسمی میان طرفین انجام نشده اما با توجه به بازیکن آزاد بودن امیر عابدزاده، این احتمال وجود دارد طی روزهای آتی انتقال این دروازه‌بان باتجربه به پرسپولیس رنگ‌وبوی جدی‌تری به خود بگیرد. از سوی دیگر، زمزمه‌هایی درباره احتمال بازگشت عابدزاده به فوتبال باشگاهی اسپانیا به گوش می‌رسد و باید دید او طی روزهای آتی چه تصمیمی درباره آینده کاری خود خواهد گرفت.
روزنامه مارکا اسپانیا در گزارشی نوشت: امیر عابدزاده یک پیشنهاد بسیار خوب از ایران (پرسپولیس) دارد و البته گزینه رفتن به عربستان هم روی میز است. عابدزاده ترجیح می‌دهد برای اروپا و به‌خصوص فوتبال اسپانیا صبر کند و اگر پیشنهادی دریافت نکرد، دیگر در اروپا نماند.
دروازه‌بان سی‌ویک ساله فوتبال ایران در فصل اخیر، در 20 مسابقه در لیگ دسته اول پرتغال و جام حذفی این کشور در ترکیب ماریتیمو به میدان رفت که بررسی آمار و ارقام نشان می‌دهد که عابدزاده در این 20 مسابقه، 14 گل دریافت کرده و تنها 9 بار موفق به‌ثبت کلین‌شیت شده است.
علیرضا بیرانوند پس از پایان لیگ بیست‌‌وسوم قرارداد خود با پرسپولیس را به دلیل پرداخت نشدن بخشی از مطالباتش فسخ کرد، اتفاقی که سبب ایجاد موج جدیدی از حواشی در فوتبال ایران شد و اکنون در جمع سرخپوشان پایتخت دیگر جایی برای این دروازه‌بان سی‌ویک ساله نیست.این در حالی است که ظاهراً قرارداد او با تراکتور هم نهایی نشده است و در نبود زنوزی کار او کمی گره خورده است.

نظر شما