شناسهٔ خبر: 67470184 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پاسخ نامشخص به مهاجم پرسپولیس

مهدی عبدی هم شرایط فسخ دارد

مهاجم قرضی پرسپولیس که به باشگاهش رفته بود تا برای اردوی هلند پاسپورت بدهد هنوز تکلیف خودش را نمی‌داند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، مهدی عبدی روز یکشنبه به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفت تا با مدیر عامل این باشگاه گفت و گویی داشته باشد اما از آنجا که درویش خان در باشگاه نبود با معاون ورزشی باشگاه، حسین بادامکی گفت و گو داشت. 

این بازیکن در صحبتی که با بادامکی داشت از معاون ورزشی باشگاهش خواست که اگر تیم پرسپولیس برای فصل آینده او را می‌خواهد یا نظری روی او ندارند به او اعلام شود تا در صورت جدایی از پرسپولیس به دنبال تیم آینده‌اش باشد اما پاسخ روشنی به سوال عبدی داده نشده است. 
مهدی عبدی که از قرار داد شش میلیاردی‌اش با پرسپولیس از دو فصل قبل، یک و نیم میلیارد تومان طلب دارد و خواهان طلبش شده از سال گذشته تا الان پیگیر دریافت مطالباتش بوده اما هنوز طلبش را به او پرداخت نکرده‌اند. 

با در نظر گرفتن این مس‍ئله عبدی می‌تواند حتی قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند چون مدت‌ها پیش باید طلب او پرداخت می‌شد اما با این وجود عبدی به پیشنهادهایی که از دو تیم لیگ برتری داشته پاسخی نداده و اولویت خودش را بازگشت به پرسپولیس عنوان کرده است. 

شنیده می‌شود استقلال و فولاد به مهدی عبدی پیشنهاد داده‌اند ضمن اینکه رقم پیشنهادی فولادی‌ها نیز قابل توجه است.  

نکته جالب اینجاست یحیی گل محمدی که ابتدای فصل قبل عبدی را در پرسپولیس نخواست نامش فاش و او را قرضی به فولاد فرستاد حالا این بازیکن را در لیست خریدش قرار داده است.  

برای ترکیب خط حمله، باشگاه پرسپولیس جدا از آل کثیر برروی جذب عیلپور هم نظر مساعد دارد با این وجود باید دید تکلیف عبدی در صورت تمدید با عیسی و بازگرداندن علیپور چه خواهد شد.

نظر شما