شناسهٔ خبر: 67470064 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

با حذف گرجستان از یورو 2024 کار گئورگ ولسیانی مدافع ملی پوش پرسپولیس هم در این مسابقات به پایان رسید. ولسیانی که از جمله ارکان قهرمانی سرخ‌ه ولسیانی شاید با پرسپولیس ادامه ندهد

ولسیانی که از جمله ارکان قهرمانی سرخ‌ها در لیگ بیست و دوم بود بعد از نیمکت‌نشینی در جدال با ترکیه، در دیدار دوم برابر جمهور‌ی‌چک به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد اما در دیدار سوم مقابل تیم ملی پرتغال در ترکیب اصلی حضور داشت که مقابل یاران کریستیانو رونالدو عملکردی درخشان از خود به جای گذاشت.

صاحب‌خبر -

 ولسیانی که از جمله ارکان قهرمانی سرخ‌ها در لیگ بیست و دوم بود بعد از نیمکت‌نشینی در جدال با ترکیه، در دیدار دوم برابر جمهور‌ی‌چک به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد اما در دیدار سوم مقابل تیم ملی پرتغال در ترکیب اصلی حضور داشت که مقابل یاران کریستیانو رونالدو عملکردی درخشان از خود به جای گذاشت. گولسیانی بعد از درخشش برابر پرتغال، مقابل تیم ملی اسپانیا در ترکیب اصلی تیم ملی گرجستان به میدان رفت اما نتوانست درخشش بازی قبلی خود را تکرار کند و شگفتی‌سازی گرجستانی‌ها در مرحله یک‌هشتم‌نهایی به پایان رسید. ولسیانی حالا باید به مسابقات باشگاهی بازگشته و بازی در این مسابقات را دنبال کند. در این میان شرایط قراردادی این مدافع گرجستانی هواداران پرسپولیس را نگران کرده است. او یکی از محبوب‌ترین بازیکنان خارجی پرسپولیس به حساب می‌آید که طی دو فصل حضور در این تیم، عنوان بهترین گلزن خارجی تاریخ این باشگاه را نیز به دست آورده است. گولسیانی فصل گذشته مصدومیت‌هایی داشت که سبب شد چندین بازی را در نیم فصل دوم از دست بدهد که مهمترین آن‌ها بازی‌های سرنوشت‌ساز در دربی و مقابل استقلال خوزستان بودند. حتی در روز پایانی لیگ هم خبرهابی مبنی بر غیبت این مدافع وجود داشت اما گولسیانی خود را هر طور بود مهیای بازی کرد و با زدن گل قهرمانی برای همیشه در تاریخ پرسپولیس ماندگار شد. بعد از مسابقات لیگ، مدیران پرسپولیس طی مشورت با اوسمار و طبق لیست این مربی برزیلی ممکن بود قرارداد گولسیانی را به دلیل مصدومیت‌هایش تمدید نکنند اما الان شرایط برای این بازیکن متفاوت شده است و احتمالا تمدید با او نیز برای باشگاه پرسپولیس دشوار خواهد بود. گولسیانی بعد از لیگ ایران بلافاصله به یورو ۲۰۲۴ رفت و با پیراهن گرجستان بازی‌های به یادماندنی‌ای انجام داد و با کسب پیروزی به همراه تیمش مقابل پرتغال، صعود به دور حذفی را نیز تجربه کرد اما زور گرجستان در یک هشتم به اسپانیا نرسید. حال باتوجه به بازی‌های خوب گولسیانی در یورو و محبوبیت زیاد او میان هواداران پرسپولیس به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار، به نظر می‌رسد مدیران پرسپولیس با او برای تمدید قرارداد پای میز مذاکره بنشینند. اگر پرسپولیس بی خیال ستاره گرجستانی شود، ممکن است رقیبان این تیم با او مذاکره کنند و این موضوع اصلا برای سرخ‌ها خوشایند نیست. از سوی دیگر او در گفتگویی اظهار کرده که با هیچ تیم ایرانی مذاکره نکرده است. این صحبت مدافع گرجستانی در حالی انجام شده که در روزهای اخیر رضا درویش، مدیرعامل سرخ‌پوشان پایتخت مدعی شده بود به ‌زودی قرار است گولسیانی به تهران سفر کند و مذاکرات برای تمدید قرارداد او انجام شود. نکته مهم آنکه با توجه به درخشش گولسیانی در یورو 2024، به نظر می‌رسد که ادامه همکاری با او بسیار دشوار باشد و باید دید شرایط در ادامه چگونه پیش خواهد رفت و آیا پرسپولیسی‌ها به‌واسطه عدم تمدید قرارداد این ستاره باتجربه پیش از یورو، شانس ادامه همکاری با گیورگی گولسیانی را از دست می‌دهند یا خیر. این در حالی است که ستاره گرجستانی به یکی از ستون‌های رسوخ ناپذیر تیم پرسپولیس تبدیل‌شده و اگر از جمع سرخ‌ها جدا شود شوک بزرگی به این تیم وارد خواهد کرد.

نظر شما