شناسهٔ خبر: 67470061 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

عکس شهاب حسینی در اینستاگرام پریچهر قنبری

اقتصادنیوز : خبر بچه سوم شهاب حسینی و همسر دومش توجهات را به عکس مشترک آقای بازیگر و همسر سابقش پریچهر قنبری جلب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، شهاب حسینی بی شک یکی از چهره های محبوب و برتر سینمای ایران محسوب می شود، به همین خاطر تصاویر و اخبار زندگی خصوصیش در فضای مجازی جزو پربازدیدترین ها بوده و از سوی مخاطب مورد بحث قرار گیرد.

به تازگی عکس هایی از شهاب حسینی مورد توجه کاربران قرار گرفته که توسط پریچهر قنبری منتشر شده و هنوز هم در صفحه همسر سابق شهاب حسینی وجود داشته و حذف نشده است.  

پس از انتشار خبر بچه دار شدن شهاب حسینی و همسرش ساناز ارجمند، توجهات به عکسی از شهاب حسینی جلب شد که هنوز در صفحه همسر سابقش وجود دارد. یکی از این تصاویر مربوط به عکس یادگاری شهاب و پریچهر با اصغر فرهادی است.

 qXYrkUdfmhQD

جالب است بدانید پریچهر قنبری نه تنها عکس های شهاب حسینی را از صفحه اش حذف نکرده بلکه جزو دنبال کنندگان ساناز ارجمند همسر فعلی شهاب حسینی بوده و گاهی پست هایش را لایک هم می کند.

 شهاب حسینی در سال 1374 با پریچهر قنبری ازدواج کرد که سالها بعد به جدایی انجامید. ثمره این زندگی دو فرزند به نام های محمد امین متولد سال 1382 و امیر علی متولد سال 1390 است. ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی عکاس، فیلمبردار متولد سال 1369 در شهر مشهد است که آغاز همکاری و آشنایی ایشان با شهاب حسینی از عکاسی در برنامه «هم رفیق» شروع شد.

 

برچسب‌ها:

نظر شما