شناسهٔ خبر: 67469725 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

رسانه‌های عبری: دستور انتقال به «مرحله سوم» جنگ در غزه نواخته شد

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مسئولان سیاسی تل آویو با انتقال به مرحله آخر جنگ علیه غزه در ماه جاری موافقت کردند.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، با سپری شدن ۹ ماه از جنایات اشغالگران قدس در غزه به تدریج ضعف درونی این رژیم در اقتصاد شکننده و ناتوانی در مهار گسترش دامنه اعتراضات در اراضی اشغالی روز به روز هویدا می‌شود، اینک سران تل آویو برای جلوگیری از فروپاشی و ناتوانی در مدیریت اسرای فلسطینی در زندان‌های خود به تاکتیک جدید علیه مقاومت در شمال و جنوب فلسطین اشغالی روی آورده‌اند.

رسانه عبری «کان» شامگاه دوشنبه خبر داد که مسؤولان سیاسی رژیم صهیونیستی به ارتش این رژیم چراغ سبز داده‌اند که به صورت تدریجی، وارد مرحله سوم جنگ شوند.

این منبع صهیونیستی با اشاره به اینکه این مرحله، «آخرین مرحله» جنگ علیه غزه است، گزارش داد: «مرحله سوم، شامل باقی ماندن نظامیان صهیونیست در محورهای نتساریم و فیلادلفیا است تا به زعم خود بر حماس فشار وارد کنند.

این شبکه همچنین مدعی شد: «این تصمیم به خاطر پرونده توافق تبادل اسرا و تنش در جبهه شمالی اتخاذ شده است تا از این طریق، مانع از گسترش جنگ شوند».

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که به موجب دستور صادر شده، ارتش به شیوه‌هایی دیگر عملیات نظامی در غزه را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما