شناسهٔ خبر: 67469019 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

خشم دی‌بروینه پس از سوال خبرنگار: احمق!

کوین دی‌بروینه پس از حذف بلژیک از مسابقات یورو ۲۰۲۴ با یکی از خبرنگاران وارد درگیری لفظی شد!

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک با شکست ۱-۰ مقابل فرانسه در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴، از این رقابت‌ها کنار رفت. این مسابقه که در روز دوشنبه برگزار شد، منجر به پایان یورو ۲۰۲۴ برای بلژیک شد. هر دو تیم در این بازی دور از بهترین فرم خود بودند و تنها دو شوت در چارچوب داشتند. گل فرانسه با کمک یان فرتونگن، که شوت را به درون دروازه خودی منحرف کرد، به ثمر رسید.

بلژیک که در سال‌های اخیر چندین بازیکن باتجربه خود را از دست داده بود، به عنوان یکی از مدعیان پنهان شناخته می‌شد. تیم تحت هدایت دومنیکو تدسکو با تساوی بدون گل مقابل اوکراین در آخرین بازی گروهی خود به مرحله حذفی رسید. اما عملکرد تیم در طول این تورنمنت ناامیدکننده بود و در پایان بازی‌ها، ناراحتی‌ها به وضوح نمایان شد.

2049582

پس از بازی مقابل اوکراین، کوین دی‌بروینه، کاپیتان تیم، به هم‌تیمی‌های خود گفت که نباید به اعتراضات و سوت‌های هواداران پاسخ دهند.
دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، هنگامی که جایزه بهترین بازیکن مسابقه را دریافت کرد، مورد اعتراض هواداران قرار گرفت.

دی‌بروینه پس از بازی مقابل فرانسه نیز چهره‌ای ناراضی به خود گرفت و از هم‌تیمی‌ها و مربی خود انتقاد کرد. این بازیکن ۳۳ ساله در کنفرانس خبری پس از بازی نیز هنوز آرام نشده بود. در کنفرانس مطبوعاتی، دی ‌بروینه وقتی با سوالی درباره «نسل طلایی» بلژیک مواجه شد، عصبانیت خود را نشان داد.

2049583

خبرنگاری از دی‌بروینه پرسید: «سخت است که نسل طلایی به فینال نرسید؟» دی بروینه پاسخ داد: «نسل طلایی چیست؟» خبرنگار جواب داد: «نسل شما!» دی‌بروینه گفت: «نسل شما؟ و شما می‌گویید که فرانسه، انگلیس، اسپانیا و آلمان نسل طلایی ندارند؟ خب، متشکرم.» دی بروینه از صندلی خود بلند شد و به سمت درب خروجی رفت، او در حال خارج شدن از سالن کنفرانس، زیر لب خبرنگار را «احمق» خواند و از سالن بیرون رفت.

نظر شما