شناسهٔ خبر: 67467148 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

با هدف کاهش تصادفات احتمالی در محورهای بزرگراهی منطقه 22 صورت گرفت؛

لگه گيري و تسطيح چاله‌هاي بزرگراهي منطقه 22

صاحب‌خبر -
لگه گيري و تسطيح چاله‌هاي بزرگراهي منطقه 22
خبرگزاری آریا - معاون فنی و عمرانی منطقه 22 با بیان اینکه 54 کیلومتر معبر بزرگراهی در این منطقه وجود دارد، از رفع خطر چاله‌های بزرگ در 6 محور بزرگراهی منطقه به منظور تردد آسان خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، رضا ایرانشاهی خاطرنشان کرد: با تلاش همکاران حوره فنی و عمران منطقه وضعیت آسفالت معابر بزرگراهی منطقه 22 مورد رصد قرار گرفت و طی این فعالیت چندین نقطه از این مسیر واقع در اتوبان تهران – کرج، بزرگراه شهید خرازی و بلوار دستواره در محدوده این منطقه آسفالت ریزی و تسطیح شد.
وی افزود: این اقدام در قالب اجرای عملیات لکه گیری آسفالت و با هدف نگهداشت معابر بزرگراهی، تسهیل در تردد، کاهش تصادفات احتمالی و افزایش رضایتمندی شهروندان در این محور بزرگراهی مهم و پرتردد انجام شد.
ایرانشاهی بیان کرد: پیش از این نیز عملیات لکه گیری و تسطیح چاله ها در بزرگراه شهید خرازی غرب به شرق ورودی آزادگان جنوب، رمپ خرازی شرق از آزادگان، خرازی شرق به غرب روی پل کن، شرق به غرب بزرگراه نرسیده به دانشگاه علامه، خرازی لاین کندرو، آزادگان خروجی خرازی غرب رفع و تسطیع شده بود.
انتهای پیام/

نظر شما