شناسهٔ خبر: 67466636 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

خودکشی بلاگر معروف اینستاگرام در شمال تهران!

بلاگر اینستاگرام معروف که با انتشار استوری‌های متعدد در فضای مجازی تهدید به خودکشی کرده بود، با قرص برنج به زندگی خود پایان داد و بدین ترتیب تحقیقات تیم جنایی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

بعد از ظهر امروز دوشنبه یازدهم تیرماه، مرگ مشکوک زن جوانی در محله تجریش به مرکز فوریت‌های  پلیسی 110، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیم تحقیق با دستور قاضی موسی رضازاده؛ بازپرس ویژه قتل شعبه یازدهم دادسرای جنایی راهی محل حادثه شدند و جسد زن جوان بلاگری را مشاهده کردند که براثر مصرف قرص برنج خودکشی کرده بود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، احتمالا زن جوان که با نامزد بلاگر خود از شمال راهی تهران بوده دچار اختلاف و در مسیر از خودروشان پیاده شده و سپس به قصد خرید قرص راهی ناصر خسرو شده است؛ بررسی‌های بیشتر هم نشان می‌داد که زن جوان هنگامی که داشته به خیابان ناصر خسرو می‌رفته در مسیر استوری گذاشته و طلب حلالیت کرده است! همچنین مرد قرص فروش نیز  او را تا تجریش همراهی کرده است.

بدین ترتیب مرد قرص فروش هدف تحقیق قرار گرفت و ماجرا را اینطور به تیم جنایی توضیح داد: متوفی هنگامی که به ناصرخسرو آمد در خواست قرص برنج کرد اما در آن موقع قرص موردنظر را نداشتم به‌خاطر همین موضوع و با اسرار خودش رفتیم تا قرص تهیه کنیم اما هنگامی که بازگشتیم گاری‌ام را به سرقت برده بودند من که شاکی شدم او مدعی شد، قرص را نمی‌خورد فقط می‌خواهد مرد جوانی را بترساند.

وی ادامه داد: زن جوان  در خواست کرد تا با یکدیگر به تجریش برویم و پول را آنجا به من بدهد اما ناگهان در محل موردنظر جلوی چشمان مرد جوان قرص را خورد و حالش بد شد؛ او خیلی زود به بیمارستان منتقل شد اما اقدامات کادر درمان فایده‌ای نداشت و روی تخت بخش اورژانس به کا م مرگ فرو رفت.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم و بیمارستان، تیم تحقیق از سوی بازپرس جنایی مأموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

 با قاضی موسی رضازاده زاده؛ بازپرس ویژه قتل شعبه یازدهمدادسرایجنایی، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات تیم جنایی همچنان ادامه دارد./تسنیم

 

نظر شما