شناسهٔ خبر: 67465617 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

۱۰ میلیارد بلوریجات قاچاق در ری کشف شد

صاحب‌خبر -

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۲۰۸۳ کارتن بلوریجات قاچاق به ارزش حدودی ۱۰ میلیارد ریال و دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.

به گزارش سایت صدای ری، «سرهنگ محمدقاسم طرهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مبارزه با قاچاق کالا در ری، اظهار داشت: تیم دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان ری با رصد هوشمندانه و کسب خبری مبنی دپوی کالاهای قاچاق در یک انبار در محدوده دولت آباد، شناسایی محل دپوی این کالاها در دستور کار عوامل تیم مبارزه با قاچاق و ارز فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، مأموران موفق به شناسایی محل دقیق دپوی کالاهای قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه ابراز داشت: پس از هماهنگی‌های قضائی تیمی از عوامل مبارزه با کالای قاچاق در نهم خردادماه ۱۴۰۳ عملیات خودرا اجرایی کرده و با حضور در محل این انبار و در بررسی‌های بیشتر از این مکان تعداد ۲۰۸۳ کارتن بلوریجات قاچاق، فاقد مدارک و مستندات قانونی را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال اعلام داشتند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: احساس مسئولیت همه شهروندان در حفظ نظم و امنیت جامعه را امری لازم و ضروری است، لذا از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی را که از فعالیت مجرمان و مخلان نظم و امنیت در سطح جامعه دارند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، با پلیس در میان بگذارند.»

انتهای پیام

نظر شما