شناسهٔ خبر: 67463272 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جلیلی: با برنامه آمدم نه اینکه ببینم کارشناس چه می‌گوید

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در کشور ضعف وجود دارد اما ضعف‌ها با ضعف حل نمی‌شود. ملتی می‌تواند مقتدر باشد که تعاملات گسترده داشته باشد نه آنکه نگاه حداقلی داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سعید جلیلی  ظهر امروز در اجتماع پرشور مردم گرگان در مصلی وحدت این شهر ضمن قدردانی از مردم استان گلستان، آنان را دوست‌داشتنی و خونگرم دانست و اظهار کرد: مردم این استان در حوادث مختلف نشان دادند که چگونه از انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنند و با تمام قوا به سمت جهش و پیشرفت در حرکت هستند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مردم و جوانان با اراده را مهم‌ترین سرمایه و فرصت برای جهش جامعه دانست و گفت: این استان ظرفیت‌های زیادی برای جهش دارد. گلستان فرصت‌هایی مانند جنگل، دریا و صحرا دارد اما از همه مهمتر مردم و جوانانی با اراده و قوی که بزرگترین فرصت پیشرفت انقلاب اسلامی هستند را در اختیار دارد. هر کدام از مردم این استان می‌توانند برای کشور افتخارآفرینی کنند و کشور را جهش بدهند.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به توسعه روستاها خاطرنشان کرد: هر روستایی ظرفیت این را دارد که به سلول جهش تبدیل شود.باید مردم را ببینیم و برای آنان احترام قائل شویم. نمی‌شود عده‌ای با فساد و رانت از تسهیلات کشور برخوردار شوند اما حدود 50 درصد مردم نتوانند حتی یکبار هم تسهیلات بگیرند.

جلیلی با اشاره به جایگاه ایران اسلامی در منطقه و اثرگذاری آن در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی گفت: بی شک ایران امروز یک قدرت منطقه‌ای و تاثیرگذار جهان است که این به دلیل وجود مردمی با اراده است. امروز مردم نشان داده‌اند که با پشتکار در حال حرکت به سمت قله‌ها هستند.

وی با بیان اینکه دنیا نیز به قدرت ایران معترف است، بیان کرد: شما مردم نشان خواهید داد که ملت به حداقل‌ها اکتفا نمی‌کند؛ به قله نگاه می‌کند و به سمت قله در حرکت است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه همبستگی ملت ایران از اقوام و مذاهب مختلف را علت اصلی قدرت این کشور دانست و افزود: در انتخابات که ک فرصت برای همه است باید به نوع نگاه به مسائل و برنامه افراد رأی داد. شما این فرصت را دارید تا در مسیر انتخاب 1400 اقدام کنید یا به دهه 90 بازگردید.

وی با بیان اینکه ما در چهار سال آینده باید به قله برسیم، ادامه داد: این همه طرفیت مجال نمی‌دهد جوان بیکار در جامعه باشد. خداوند نعمت‌های زیادی در اختیار استان گلستان قرار داده و برای پیشرفت و یک جهان فرصت باید یک گرگان جهش و یک گلستان جهش داشته باشیم.

جلیلی اظهار کرد: هر زن و مرد باید احساس کند با توانمندی که دارد نقش خود را ایفا کند، ما در آستانه انتخاب هستیم، برخی فقط یک سری ناامیدی‌ها را می‌گویند و نگاه و راه حل آنها این است که قبلا تجربه شد و جواب نداد.

وی گفت: در کشور ضعف وجود دارد، اما ضعف‌ها با ضعف حل نمی‌شود. ملتی می‌تواند مقتدر باشد که تعاملات گسترده داشته باشد نه آنکه نگاه حداقلی داشته باشند.کسانی که معتقد بودند با معدود کشورهایی باید رابطه داشت، دوباره همان حرف‌ها را تکرار می‌کنند. در دنیا 200 کشور وجود دارد اما رابطه ما در دهه 90 فقط با معدودی از کشورها بود.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: کسانی که می‌گفتند دیپلماسی بلدیم، 7 میلیارد دلار  درآمدهای نفتی را به 200 میلیون دلار رساندند و رشد اقتصادی را منفی کردند اما مردم می‌خواهند انتخاب کنند که اقتصاد آنان راه جهش را داشته باشد.

وی تصریح کرد: هرگاه ملتی ایستاد و مقاومت کرد، امنیت آورد و سایه جنگ را دور کرد.کشورهایی که مصمم هستند تولید قدرت می‌کنند.عملیات وعده صادق برای ملت ایران امنیت آورد و صدها موشک به طرف اسرائیل رفت اما اسرائیل نتوانست غلطی کند.

جلیلی گفت: این مردمی که در دفاع مقدس قدرت آفریدند آیا در صنعت و سیاست و اقتصاد نمی‌توانند شکوه بیافرینند؟ حتما می‌توانند! اما برنامه‌ریزی می‌خواهد ما امروز فرصت وقت تلف کردن نداریم و باید قدر وقت و زمان را بدانیم.

وی گفت: باید از فردای انتخابات با برنامه قبل کار کرد نه آنکه تازه بخواهیم تصمیم بگیریم و بگوییم ببینیم کارشناسان چه می‌گویند؛ این کار راه به جایی نمی‌بَرَد!

انتهای پیام/582

نظر شما