شناسهٔ خبر: 67458172 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

همزمان با آغاز سفرهای تابستانی؛

بيش از 43 ميليارد ريال براي تردد ايمن در کاشمر هزينه شد

صاحب‌خبر -
بيش از 43 ميليارد ريال براي تردد ايمن در کاشمر هزينه شد
خبرگزاری آریا - رئیس ادارۀ راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشمر گفت: در خرداد ماه 1403 برای ایمن سازی و تردد ایمن مسافران و زائران 43 میلیارد و 84 میلیون و 700 هزار هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری آریا از خراسان رضوی، کامیار رضا ریاضی با بیان اینکه گشت‌های راهداری با آمادگی برای رفع نواقص احتمالی در محورهای مواصلاتی شهرستان گشت زنی می‌کنند، افزود: طی خرداد ماه با هماهنگی صورت گرفته برای احداث پل باکسی در محور قوژد به اسحاق آباد با هزینه سه هزار و 500 میلیون ریال به تعداد 8 عدد باکس بتونی در ابعاد دو متر در یک متر اقدام به احداث آن به عمل آمد.
وی اظهار کرد: برای برقراری سفر ایمن برای مسافران و زائران در محورهای حوزه استحفاظی شهرستان کاشمر راهداران این شهرستان اقدام به انجام عملیات ماسه آسفالت به مقدار 800 متر مربع و مصرف 55 تن آسفالت سرد، خط کشی 238 کیلومتر از راه‌های حوزه شهرستان، ایمن سازی 9 دماغۀ تقاطع‌ها به‌وسیله بشکه‌های ایمنی و باتومی، مرمت آب بردگی پشت دستک‌های پل گندم بر، مرمت آب شستگی بدنه راه، لکه گیری هندسی نصب و تعمیر 59 عدد از تابلوها و علائم ایمنی، پاک سازی راه‌ها ناشی از ریزش کوه در اثر زلزله در محور کاشمر به ریوش، مرمت لبۀ آسفالت به میزان 7.5 کیلومتر، تسطیح و شانه سازی محور کاشمر به اسحاق آباد به طول 8 کیلومتر و تنظیف 3 کیلومتر قنو کردند.
ریاضی اذعان کرد: هم‌زمان با وقوع زمین لرزه 5 ریشتری در شهرستان کاشمر راهداران این شهرستان با یک دستگاه لودر، کامیون و تریلی با کمرشکن با همکاری سایر ارگان‌ها عملیات آواربرداری در روستاهای کسرینه و حاجی آباد را آغاز کرده که با توجه به حجم بالای خرابی منازل مسکونی، روند آواربرداری همچنان ادامه دارد.
وی همچنین از نظارت یک نفر کارشناس حمل و نقل به صورت روزانه از پایانه مسافری و بررسی عملکرد شرکت‌های مسافربری و مدیران فنی خبر داد.
شهرستان کاشمر در جنوب غربی استان خراسان رضوی و در فاصلۀ 240 کیلومتری مشهد مرکز این استان قرار دارد.

نظر شما