شناسهٔ خبر: 67457776 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

قهرمان پارالمپیکی همدان:

جامعه ورزش همدان در دور دوم انتخابات پرشورتر شرکت می‌کنند

همدان- قهرمان پارالمپیکی همدان گفت: جامعه ورزش استان همدان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری حضور پرشورتری خواهند داشت.

صاحب‌خبر -

حمید اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: جامعه ورزش استان همدان همواره در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور پرشوری داشته‌اند و پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب اسلامی بوده‌اند.

وی افزود: در دور نخست انتخابات هم دیدید که اکثر جامعه ورزش استان از پیشکسوتان، مربیان، داوران، ورزشکاران و رؤسای هیئت‌های ورزشی در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

دارنده مدال طلا مسابقات پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با اشاره به دور دوم انتخابات گفت: حضور در دوم به اندازه دور نخست از اهمیت بالایی برخوردار بوده و قطعاً در دور دوم انتخابات هم برای خون شهیدان خواهیم آمد.

اسلامی خاطرنشان کرد: نه باید کاهلی برای دور دوم نشان داد و کار را باید در دوم با حضور خود تمام کنیم.

وی با اشاره به پویش سایت رهبری بیان کرد: رسانه KHAMENEI.IR از کاربرانی که تصمیم به شرکت در انتخابات دارند دعوت می‌کرد تا «حداقل یک نفر» از آشنایان، دوستان و یا نزدیکان خود را که هنوز برای حضور در انتخابات تصمیم نگرفته است، بخاطر سرافرازی نهضت و انقلاب اسلامی ملت، ایران قوی و جمهوری اسلامی به رأی دادن متقاعد کند، به نظرم این پویش در دور دوم باید قوی‌تر باشد.

دارنده مدال طلا بازی‌های پاراآسیایی عنوان کرد: از جامعه ورزش استان همدان درخواست می‌کنم در دور دوم هرکس که رأی نداده را برای حضور متقاعد کنند و به پای صندوق‌های رأی بیاورند.

اسلامی با اشاره به لزوم مشارکت بالا گفت: نه باید نسبت به سرنوشت و آینده خود بی‌تفاوت باشیم به طور قطع هر رأی موجب حفظ، قوام و آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین‌المللی خواهد بود.

وی افزود: در دور نخست مردم استان همدان جزو استان‌هایی با مشارکت بالا بودند که به طور قطع در دور دوم باز هم شاهد رشد این مشارکت خواهیم بود.

نظر شما