شناسهٔ خبر: 67454726 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

محور لاریجان-آمل روزهای دوشنبه تعطیل است

اقتصادنیوز: رئیس پلیس راه استان مازندران از انسداد جاده هراز به دلیل انجام عملیات راهسازی خبرداد و گفت :‌این انسداد جاده از ساعت هشت تا ۱۷ دوشنبه های هر هفته تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ یدالله جهان تاب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:‌ به دلیل عملیات راهسازی، ‌تراشیدن جاده و خاکبرداری در محدوده لاریجان آمل این مسیر روزهای دوشنبه هر هفته تا پایان تابستان در ساعات مشخص شده مسدود خواهد بود.

وی ادامه داد:‌ انسداد این جاده مواصلاتی در این روز از ساعت هشت تا ۱۷ خواهد بود و در صورت تغییر برنامه راهسازی و رفع انسداد موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران در خصوص وضعیت دیگر جاده های ارتباطی استان نیز گفت‌:‌در حال حاضر تمامی مسیرها بغیر از جاده هراز باز و ترافیک خودرویی در آنها روان است.

خبر مرتبط
تردد روان در مازندران

اقتصادنیوز :رییس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد را در محورهای استان عادی و روان اعلام کرد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

 

نظر شما