شناسهٔ خبر: 67454470 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در حاشیه بازدید امروز,

المپین‌های تیراندازی خطاب به وزیر:حضور و توجه شما باعث دلگرمی است

سیده فرزانه شریفی

دو ملی‌پوش المپیکی ایران در رشته تیراندازی در ماده تفنگ از حضور وزیر ورزش ابراز امیدواری کردند تا بهترین نتیجه را در المپیک کسب کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه امینی، تیرانداز المپیکی ایران در ماده تفنگ در حاشیه دیدار با وزیر ورزش و جوانان گفت: از شما تشکر می‌کنم که به ما سر زدید. حضور شما و حمایت‌هایتان برای ما دلگرمی است. از فدراسیون و رئیس هم تشکر می‌کنم که تلاش کردند تا تجهیزات را به روز کنیم. کارهایی که می‌توانستند انجام دهند تا بهتر تمرین کنیم انجام دادند. اکنون سه هفته مانده به المپیک و همه تلاشمان را می‌کنیم تا با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کنیم.

وی گفت: یک موضوع دیگر هم راجع به سلاح است که که انفرادی به شما خواهم گفت. از مربیان هم تشکر می‌کنم که واقعاً در این مدت زحمت کشیدند و تلاش کردند که در بهترین شرایط باشیم. برای به روز کردن سلاح و لباس کلی زحمت کشیدند.

وزیر ورزش در ادامه صحبت‌های امینی گفت: شما تک تک خودتان نیستید، نماینده ایران هستید. رفتارها و برخوردهای شما کشور را ارائه می‌کند. توصیه می‌کنم همانطور که تا امروز در همه عرصه‌های اجتماعی موفق بودید فکر کنید آخرین المپیک است و شاید دیگر این فرصت برای شما پیش نیاید. البته نجمه خدمتی، الهه احمدی و مه‌لقا جام‌بزرگ در چندین دوره حضور داشتند و شما هم می‌توانید.

شرمینه چهل امیرانی، دیگر تیرانداز المپیکی ایران هم گفت: به خاطر حضورتان تشکر می‌کنم. حضورتان باعث دلگرمی است. همینطور از قول‌هایی که بابت تجهیز سالن‌ها و کمک به فدراسیون دادید تشکر می‌کنم. تیراندازی تجهیزات محور است و هرچقدر شرایط بهتر باشد ما بیشتر می‌توانیم تلاش کنیم. فدراسیون، کمیته ملی المپیک، مربیان و همه کمک کردند تا در بهترین شرایط تمرین کنیم و در مسابقات شرکت کنیم. امیدوارم در پاریس عملکرد خوبی داشته باشیم.

نظر شما