شناسهٔ خبر: 67453497 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

بیانیه یاران همراه دکتر مسعود پزشکیان

یاران همراه دکتر مسعود پزشکیان در حمایت از او در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری بیانیه دادند.

صاحب‌خبر -
بیانیه یاران همراه دکتر مسعود پزشکیان
کد خبر: 665459
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۱ ۰۹:۳۵:۰۰

یاران همراه دکتر مسعود پزشکیان در حمایت از او در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری بیانیه دادند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

 

به نام خداوند جان و‌خرد 

با درود بر همه هموطنان عزیز زنان و مردان ایران زمین 

هموطنان ارجمند ؛

با عنایت الهی ، یکبار دیگر فرصتی و روزنه ای برای بهبود اوضاع اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی کشور از طریق انتخابات فراهم شده است .

واقعیت این است که ما در ایران زندگی می کنیم وبرای خروج کشور از بحران ها و مشکلات فراوان و بهبود نسبی اوضاع ، چاره ای نداریم جز اینکه همه با هم در یک اقدام فراگیر ملی و مدنی با حضور فعال در انتخابات جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ به اقای دکتر مسعود پزشکیان برای استقرار دولتی کاردان و دلسوز و مردمی رای دهیم . 

ما اعتراض همه ایرانیان عزیزی که بخاطر روش ها و منش های نامناسب بعضی مدیران و مسولان ، آزرده خاطر و ناراضی هستند و‌ به همین دلیل در انتخابات ۸ تیر ماه جاری شرکت نکردند ، عمیقا درک می کنیم . با این همه ، از شما

عزیزان که اتفاقا وجه مشترک زیادی در تفکر و روش و منش با دکتر پزشکیان دارید ، خاضعانه دعوت می کنیم تا در انتخابات ریاست جمهوری که بسیار برای ایران حساس بوده و اهمیت حیاتی دارد شرکت کنید و با رای دادن به اقای دکتر مسعود پزشکیان ، در حقیقت خواهان تغییرات اساسی در اداره کشور شوید . رای به دکتر پرشکیان یعنی رای به آزادی و آبادانی ایران . 

رای به دکتر پرشکیان یعنی رای به دولت درستکاران و پاک دستان ، 

رای به دکتر پزشکیان یعنی اعتراض به زیاده خواهی ها و دروغگویی ها و ریا کاری ها . 

 همه ما دوست داریم دانشگاههایمان به دست دانشگاهیان اداره شوند و متخصصان و نخبگان کشور مان بجای مهاجرت به خارج ، در ایران بمانند و به میهنشان خدمت کنند.. 

همه ما دوست داریم زنان و دخترانمان بدون ترس در جامعه فعال و در مدیریت کشور مشارکت همه جانبه داشته باشند . 

همه ما دوست داریم تا کرامت ایرانیان و حرمت و عزتشان که هدیه ای خدادادی است محفوظ بماند و احدی از زنان و مردان ایرانی تحقیر و تضعیف نشوند.

همه ما دوست داریم تا کشورمان دارای اقتصادی شفاف و شکوفا و رشد یابنده بوده و بساط ویژه خواری ها و باند بازی ها و فساد ها از آن برچیده شود و منابع و منافع ایران برای همه ایرانیان مخصوصا قشر جوان و نیز دهک های کم در آمد جامعه باشد . 

همه ما ضمن تکیه بر منابع انسانی پر افتخار و توانای کشورمان در داخل ، خواهان توسعه و گسترش روابط خارجی با اغلب کشور ها ، برای خروج ازانزوای ایران هستیم تا با جذب سرمایه گذاری های خارجی بتوانیم منابع کشور را نقد و رونق اقتصادی و توسعه و پیشرفت ایران را سرعت بخشیم و عقب ماندگی ها را جبران کنیم .

عزیزان ؛ 

نگویید رییس جمهور قادر به انجام کاری نیست . اصولا و مسلما دولت بخاطر وسعت حضور در سراسر کشور ، مهم است.

دولت یعنی همه وزرا و وزارتخانه ها و دستگاهها و سازمان های اجرایی و مسولان و استانداران و فرمانداران و بخشداران و مدیران اجرایی سراسر کشور که تصمیمات ایشان به صورت روزمره در زندگی ما دخالت مستقیم دارد و در صورت انتخاب رئیس جمهوری مدیر و مدبر و لایق و پاکدست ، چون دکتر مسعود پزشکیان که مرد علم و عمل است ، بسیاری از امور ، اصلاح و رنج مردم کم می شود .

تصور کنید وقتی رئیس جمهور ایران با داشتن سابقه استاد تمامی دانشگاه همراه با یک عمر تجربه اجرایی در مدیریت کلان کشور ، در محافل بین المللی شرکت کند ، چقدر می تواند موجب تحسین جهانیان و مایه غرور و آبرو و عزت برای کشور مان باشد . 

با بی تفاوتی و عدم مشارکت در انتخابات عملا راه تند روهایی که عملکردشان همیشه در جهت تخریب بنیان های اقتصادی ایران و تحریم و‌تضعیف کشور بوده ، هموار می شود. 

با  رای به دکتر پزشکیان از حاکمیت تفکری که جز حلقه تنگ  خودی هایشان ، باقی را دور ریز و پسماند می نامد و حتی حامیان رقیب انتخاباتی خود را جبهه کفر می خواند، جلوگیری کنید .

عزیزان ؛ 

ایران امروز به یاری شما نیاز دارد . بخاطر مظلومیت یوسف ایران که می برند تا اورا در چاه عمیق «عمق استراتژیک » فرو اندازند و قربانیش کنند، چون کار‌وان های انبوه ، بیایید و با رای خود گره از کار فرو بسته ایران‌ بگشایید. 

این صدای ایران است که به جان آمده و شما را می خواند : 

گفته بودی که: بیایم، چو به جان آیی تو

من به جان آمدم، اینک تو چرا می نایی؟

ما برای ایران آباد و آزاد همراه همه فرهیختگان به دکتر مسعود پزشکیان رای می دهیم 

«همراه شو عزیز ».

سید عبدالواحد موسوی لاری 

محمد جواد ظریف 

غلامرضا شافعی 

مجید انصاری 

حمید میرزاده 

رضا ملک زاده

عبدالحسین وهاجی

سید رضا صالحی امیری

علی یونسی 

سید محمد حسین عادلی 

مسعود روغنی زنجانی

معصومه ابتکار 

سید محمد علی ابطحی 

شهیندخت مولاوردی 

حسین کمالی 

سید حسین مرعشی

مرتضی حاجی 

علی هاشمی 

رضا امرالهی 

محمد شریعتمداری 

سید احمد معتمدی  

سید صفدر حسینی 

حبیب الله بیطرف 

محمد فرهادی 

حسن عابدی جعفری 

محمد حسین شریف زادگان

مجتبی خسرو تاج 

ولی الله سیف

محسن مهر علیزاده

سید محمد بطحایی

علی اصغر فانی

نظر شما