شناسهٔ خبر: 67453348 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

نزاع خانوادگی قتلی هولناک را در این شهر رقم زد/ سرنوشت بازمانده کوچک این خانواده چه می شود؟

اقتصادنیز: دادستان شهربابک از وقوع یک نزاع خانوادگی و قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده در شهربابک خبر داد و گفت: قاتل در پایان به ضرب گلوله اقدام به خودکشی کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم،  افشین طبخی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک صبح امروز در جمع خبرنگاران از وقوع یک نزاع خانوادگی منتهی به قتل در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: ساعت 23:15 دقیقه شامگاه گذشته پس از کسب گزارشی مبنی بر یک فقره نزاع منتهی به قتل بلافاصله اینجانب به همراه کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر و تحقیقات اولیه آغاز شد.

وی با بیان اینکه قاتل با همسر خود دچار اختلافات خانوادگی بوده است، اعلام کرد: متاسفانه در این حادثه فرد قاتل که به مواد مخدر اعتیاد داشته است به منزل پدر همسر خود مراجعه می‌کند و پس از مشاجره لفظی با یک قبضه کت کمری اقدام به قتل همسر، پدر خانم و مادر خانم خود می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک ادامه داد: در این حادثه خواهر زن وی نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفته است که با انتقال به بیمارستان و انجام کارهای درمانی خوشبختانه حال عمومی وی خوب گزارش شده است.

خبر مرتبط
دختر جوان مادر و خواهرش را به قتل رساند

گزارش مرگ مشکوک یک مادر و دختر ۱۳ ساله‌اش اواسط اردیبهشت امسال به تیم جنایی اعلام شد.

وی افزود: قاتل در پایان به ضرب گلوله اقدام به خودکشی کرده است و تنها فرزند این خانواده که یک دختر بچه است با دستور قضایی تحویل بهزیستی شده است.

 

نظر شما