شناسهٔ خبر: 67450710 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

بارسلونا مدافعش را مجانی فروخت

روز گذشته باشگاه بارسلونا که سرجینیو دست را در سال 2020 از آژاکس خریده بود، او را رایگان به پی اس وی واگذار کرد.به گزارش "ورزش سه"، دیروز قرارداد قرضی سرجینیو دست با قهرمان فوتبال هلند دائمی شد و او با قراردادی چهار ساله تا تابستان 2028 در آیندهوون خواهد ماند.

صاحب‌خبر -

با توجه به این که سرجینیو دِست تا ژانویه 2025 مصدوم است و از طرفی قرارداد او با بارسلونا در تابستان 2025 به پایان می‌رسید، دو باشگاه برای انتقال بازیکن بدون پرداخت هیچ مبلغی به توافق رسیدند. البته بارسلونا درصدی از فروش این مدافع جوان در آینده را حفظ خواهد کرد، هرچند هنوز میزان آن مشخص نیست.

بارسلونا در تابستان گذشته امید زیادی به فروش دست داشت چرا که او در فهرست ژاوی جایی نداشت. دست یک بار به صراحت گفت که تا زمان حضور ژاوی در بارسا به این تیم بر نمی‌گردد ولی با جدایی ژاوی در پایان فصل گذشته، حالا دست هم از بارسلونا رفته است.

بارسلونا مدافعش را مجانی فروخت


فروش دست می‌توانست از نظر مالی به بارسا کمک کند ولی تیم مدیریت ورزشی باشگاه نتوانست سال قبل و امسال در این مورد به راه حلی برسد و مصدومیت بازیکن در اواخر فصل قبل نیز کار بارسا را دشوار کرد. 

بارسا که با معضل فرپلی مالی روبرو است، در نهایت چاره‌ای نداشت جز اینکه یک روز قبل از پایان سال مالی، او را قطعی و البته رایگان واگذار کند. تنها نکته مثبت انتقال او سودی است که از فروش دست در آینده به بارسا خواهد رسید.

 

نظر شما