شناسهٔ خبر: 67448521 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

رونی: پپ گواردیولا مقصر بازی ضعیف انگلیس در یورو 2024!

وین رونی، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس، در اظهاراتی عجیب، پپ گواردیولا را عامل بازی‌های ضعیف سه‌شیر در یورو 2024 دانست. رونی معتقد است که تاکتیک‌های تیکی‌تاکای گواردیولا که در لیگ برتر انگلیس جا افتاده، به ضرر تیم ملی انگلیس شده است.

صاحب‌خبر -

 کاپیتان پیشین سه‌شیر در اظهار نظری عجیب پپ گواردیولا را مسبب نمایش‌های ضعیف سه‌شیر در یورو ۲۰۲۴ دانست.

به گزارش تسنیم، به نظر وین رونی نمایش‌‌های ضعیف تیم ملی انگلیس در رقابت‌های یورو 2024 که باعث شد حتی در گروه خود دوم شود را به یک عامل دور از ذهن ربط داد؛ پپ گواردیولا.

 انگلیسی‌ها در اولین بازی خود در مرحله حذفی یورو 2024 امشب (یکشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، به مصاف اسلواکی خواهند رفت و در صورت پیروزی مقابل این تیم، حریف سوئیس خواهند شد. رونی در این خصوص گفت: من فکر می‌کنم که بازی تیم ملی انگلیس، به مراتب نسبت به گذشته منطقه‌ای شده است و تیم‌ها در تلاش هستند تا گل‌های زیبا و بی‌عیب و نقص بزنند. به نظرم همه این‌ها تقصیر پپ گواردیولا است. او این مدل بازی را در انگلیس باب کرد اما جز تیم خودش، هیچ تیم دیگری نمی‌تواند از این مدل موقعیت‌های گلزنی بسازد.

رونی در حالی مشکلات تاکتیکی تیم ملی انگلیس را به حضور پپ گواردیولا در لیگ برتر جزیره نسبت می‌دهد که تیم ملی اسپانیا در چهار سالی که مربی کاتالان هدایت بارسلونا را برعهده داشت، سه جام بزرگ (2 قهرمانی در یورو و یک قهرمانی در جام جهانی) کسب کرد. گفته می‌شود که گرت ساوت‌گیت سرمربی فعلی سه‌شیر صرفنظر از هر اتفاقی که در یورو 2024 رخ دهد، در پایان این مسابقات نیمکت تیم ملی انگلیس را ترک خواهد کرد و احتمال دارد که پپ گواردیولا جانشین او شود به خصوص که قرارداد او با سیتی سال آینده به پایان می‌رسد.

نظر شما