شناسهٔ خبر: 67448364 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

حضور حداکثري مردم در انتخابات زمينه ساز پيشرفت و آباداني کشور است

صاحب‌خبر -
حضور حداکثري مردم در انتخابات زمينه ساز پيشرفت و آباداني کشور است
خبرگزاری آریا- مدیر کل حفاظت محیط زیست استان لرستان حضور حداکثری مردم در انتخابات را زمینه ساز پیشرفت و آبادانی کشور دانست.

 علی سالاروند مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان به اهمیت شرکت در انتخابات سال ١4٠٣ اشاره نمود و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای خدمت رییس جمهور شهید دکتر رییسی و هیئت همراه گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جهموری باعث زمینه ساز پیشرفت و آبادانی کشور می شود و جهاد تبیین و آگاهی بخشی در راه اعتلای میهن عزیزمان نیز از وظایف مهم ما در این برهه از زمان است.

سالاروند افزود: عرصه انتخابات، عرصه‌ی خطیر و مهمی است که نشان از تعهد مردم به انقلاب، رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران دارد و شور و شوق انتخاباتی و حضور مقتدرانه و با شکوه مردم ایران در تمامی ادوار انتخاباتی نشان از سهیم بودن آحاد مردم در سرنوشت کشور و مردمی بودن این نظام مقدس دارد.

وی با اشاره به اینکه مشارکت پرشور در انتخابات از جمله موضوعاتی است که مقام معظم رهبری مدظله‌العالی به آن تاکید کرده‌اند اظهار داشت: هر وقت میزان مشارکت در انتخابات بالا بوده است، زبان بدگویان کوتاه شده و نتوانستند ملامت و شادی کنند بنابراین علت دیگر اصرار بر مشارکت بالا این است که دشمن‌شاد نشویم.

سالاروند با توجه با سخنان مقام معظم رهبری در خصوص محیط زیست که می فرمایند برای ما مسأله محیط زیست یا حفظ منابع طبیعی، مسأله‌ای تجمّلاتی و درجه دو نیست؛ یک مسأله حیاتی است افزود: از رئیس جمهور آینده انتظار می رود با اهمیت دانستن سخنان رهبری در مورد محیط زیست، به مسائل زیست محیطی کشور اهمیت داده شود و با کمک و ایجاد همدلی بتوانیم از کنار مشکلات زیست محیطی عبور کنیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان با اشاره به اینکه باید برای انتخاب فرد اصلح و تعیین سرنوشت خود پای صندوق‌های رای رفت، گفت؛ از مردم شریف، بزرگوار و همیشه در صحنه استان ولایی لرستان دعوت می‌نمایم با اتکاء به خداوند متعال، همراه با ملت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی، با حضور هرچه باشکوه‌تر، ندای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی (حفظه ا…) را لبیک گفته و برای عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران، به پای صندوق های رأی آمده و با مشارکت حداکثری، سرنوشت کشورمان را آنگونه که شایسته ایران اسلامی است را تعیین نمایند.

نظر شما