شناسهٔ خبر: 67447737 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

نتانیاهو : جنگ در نوار غزه ادامه دارد

نتانیاهو : نیروهای ما در رفح و الشجاعیه و هر مکانی در نوار غزه حضور دارند و ما در زیر و روی زمین در نوار غزه با درگیری سختی مواجه هستیم و گاهی درگیری‌ها تن به تن است.

صاحب‌خبر -
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با وجود گذشت حدود ۹ ماه از جنگ در نوار غزه و ناکامی این رژیم در تحقق اهدافش، مدعی شد که این جنگ تا نابودی حماس ادامه دارد.
 
به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) اعلام کرد که جنگ در نوار غزه ادامه دارد.
 
وی که طی بیش از هشت ماه گذشته در تحقق اهداف اعلامی جنگ غزه اعم از نابودی حماس و بازگرداندن اسرای صهیونیست ناکام بوده است، مدعی شد: ما به جنگ تا تحقق اهداف آن اعم از نابودی حماس و بازگرداندن اسرا و اینکه غزه دیگر تهدیدی برای اسرائیل نباشد، پایبندیم.
 
نتانیاهو افزود: نیروهای ما در رفح و الشجاعیه و هر مکانی در نوار غزه حضور دارند و ما در زیر و روی زمین در نوار غزه با درگیری سختی مواجه هستیم و گاهی درگیری‌ها تن به تن است.
 
وی همچنین ادعا کرد: ما به همه کسانی که در اهداف جنگ در غزه تردید دارند، می‌گوییم که هیچ جایگزینی برای پیروزی نیست و نیروهای ما بیهوده جانشان را از دست ندادند.

نظر شما