شناسهٔ خبر: 67447376 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

سپاهان در پی جذب مدافعان ملوان برای پر کردن جای خالی رضاییان و زکی‌پور

باشگاه سپاهان با جدایی رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور در نقل و انتقالات تابستانی، به دنبال جذب دو مدافع کناری از تیم ملوان است. مجید عیدی و پدرام قاضی‌پور، دو مدافع کلیدی ملوان در فصل گذشته، گزینه‌های اصلی سپاهان برای پر کردن این جای خالی هستند.

صاحب‌خبر -

باشگاه سپاهان برای جانشینی رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور که در نقل و انتقالات تابستانی از این تیم جدا شدند، به دنبال جذب دو مدافع کناری ملوان است.

به گزارش ایرنا، بعد از فینال جام حذفی بود که رامین رضاییان در مصاحبه‌ای از پایان همکاری‌اش با سپاهان خبر داد. این مدافع کناری ۳۴ ساله که مورد توجه باشگاه الوصل در امارات قرار دارد، تأیید کرد که می‌خواهد فوتبال خود را در تیمی غیر از سپاهان ادامه بدهد. از پرسپولیس و استقلال به عنوان تیم‌هایی که احتمال انتقال رضاییان به آنها وجود داشت نام برده می‌شد اما گویا این اخبار فقط در حد گمانه‌زنی بود و واقعیت نداشت.

میلاد زکی‌پور هم بعد از پایان قراردادش با سپاهان تصمیم گرفت با استقلال و پرسپولیس مذاکره کند. او این روزها در تهران است و همراه مدیر برنامه‌اش تلاش می‌کند تا بهترین تصمیم را برای ادامه فوتبال خود بگیرد. سپاهان اما برای جانشینی این دو مدافع کناری موثر تصمیم گرفت سری به انزلی بزند و با مجید عیدی و پدرام قاضی‌پور مذاکره کند. عیدی مدافع راست ملوان بود و قاضی‌پور همین وظیفه را در سمت چپ بر عهده داشت.

باید دید آیا مذاکرات مدافعان ملوان با سپاهان به نتیجه می‌رسد یا نه؟ هم قاضی‌پور و هم عیدی جزء بازیکنان کلیدی ملوان در فصل قبل بودند و البته مقابل سپاهان هم نمایش کم‌نقصی ارائه دادند. گفته می‌شود آنها ظرف روزهای آینده طرفین پای میز مذاکره می‌نشینند تا قرارداد را رسمی و نهایی کنند. قراردادی که احتمالاً برای هر یک از آنها به مدت دو فصل خواهد بود.

نظر شما