شناسهٔ خبر: 67446566 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سرنوشت منتظر محمد در انتظار گلر بوسنیایی؟

تصمیم جدید استقلال: این‌ گلر فروشی است!

یکی از راهکارهای استقلال برای حل بحران دروازه‌بانی انتقال قرضی گلر بوسنیایی به یک تیم دیگر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای استخدام یک دروازه‌بان بوسنیایی – مقدونیه‌ای به نام ودران کیوسفسکی توسط مدیران استقلال به یک بحران بزرگ در روزهای گذشته تبدیل شده است. این دروازه‌بان در شرایطی جذب شده که آبی‌ها سیدحسین حسینی آماده با آمارهای بسیار خوب در فصل گذشته در اختیار دارند و از طرفی محمدرضا خالدآبادی و سینا سعیدی‌فر هم تحت قرارداد با این باشگاه هستند.

در چنین شرایطی استخدام دروازه‌بان خارجی با واکنش‌های تند هواداران استقلال در فضای مجازی مواجه شده و بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان به این مسئله نقد دارند.

از این رو مسئولان استقلال با یک بحران بزرگ در خط دروازه مواجه شده‌اند که مشخص نیست چگونه قصد دارند از آن عبور کرده و لیست خود را برای فصل بعد تکمیل کنند.

2047993

یکی از راهکارهایی که مسئولان استقلال در شرایط کنونی روی آن مشغول تفکر هستند، انتقال دروازه‌بان بوسنیایی به صورت قرضی به یک تیم دیگر است. کیوسفسکی که به عنوان بازیکن آزاد به استقلال پیوسته، هنوز به تهران نیامده اما احتمال دارد حتی یک جلسه هم شانس حضور در تمرینات استقلال را پیدا نکند.

استقلالی‌ها که سال گذشته درباره منتظر محمد عراقی نیز چنین شرایطی را تجربه کردند و او را به صورت قرضی به مس رفسنجان دادند، حالا به موضوع انتقال قرضی دروازه‌بان بوسنیایی نیز فکر می‌کنند. البته این در حالی است که هنوز هیچ تیمی برای جذب قرضی کیوسفسکی پیشنهادی ارائه نکرده و مشخص نیست در آینده مدیران استقلال چطور از معضل پیش آمده رد خواهند شد.

نظر شما