شناسهٔ خبر: 67445385 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مراسم استقبال از بازماندگان کریلای غزه در تهران برگزار می شود

تهران- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم استقبال از بازماندگان کریلای غزه در تهران برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ستاد هماهنگی استقبال مردمی از کاروان بازماندگان کربلای غزه با عنوان «باغزه تا پیروزی» ظهر یکشنبه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.

در این جلسه که سردار ابطحی رئیس دبیرخانه کنفرانس فلسطین مجلس شورای اسلامی، نایبی معاون استاندار تهران و جمعی از مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های استان حضور داشتند حجت‌الاسلام محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تهران افتخار دارد میزبان جمعی از خانواده‌های شهدای فلسطین و غزه است و مردم انقلابی تهران از این بازماندگان شجاع و غیرتمند کربلای غزه استقبال خواهند کرد.

وی افزود: مراسم استقبال از این کاروان ایستادگی و مقاومت روز سه شنبه ۱۲ تیرماه ه مزمان با سالگرد جنایت تاریخی آمریکا در هدف قراردادن هواپیمای مسافربری توسط ناو جنگی آمریکا ساعت ۱۷ در میدان فلسطین تهران برگزار خواهد شد.

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به برنامه‌های باشکوه ملت ایران طی ۹ ماه گذشته در دفاع از فلسطین افزود: حضور این خانواده‌های شهدا برای اولین بار که بعضاً ۷۰ نفر شهید تقدیم کرده اند فرصت مناسبی برای اظهار همدلی و حمایت همه جانبه ملت ایران از فلسطین است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان از اقشار مختلف مردم تهران خصوصاً جوانان و نوجوانان دعوت کرد همراه با پیام‌های تبلیغی با حضور در این مراسم برای بار دیگر حمایت خود از فلسطین و غزه مظلوم را به گوش جهانیان برسانند.

نظر شما