شناسهٔ خبر: 67444593 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس اداره اوقاف و امور خیریه میناب خبر داد؛

برگزاری طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه میناب

میناب- رییس اداره اوقاف و امور خیریه میناب از برگزاری طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه میناب خبر داد.

صاحب‌خبر -

محسن اسفندیارپور در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای منویات رهبری برای استفاده از فضای معنوی بقاع متبرکه همه ساله همزمان با ایام تابستان و در راستای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و کودکان و نوجوانان طرح نشاط معنوی به همت اوقات و امور خیریه در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

وی افزود: جهت بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان و باهدف تقویت بنیه اعتقادی، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی از ۱۵ تیر تا ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۳ ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر رده سنی ۸ الی ۱۸ سال در بقاع متبرکه شاخص شهرستان میناب اجرا می‌شود.

اسفندیار پور خاطر نشان کرد: از جمله برنامه‌های این طرح می‌توان به برگزاری برنامه‌های ترکیبی آموزشی و ورزشی در این بخش، طبق سنوات گذشته، کلاس‌ها در داخل بقعه با حضور اساتید و مربیان برای مخاطبین طرح برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به تقارن ماه محرم‌الحرام، اجرای این طرح به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده تا نوجوانان و جوانان عضو این هیأت‌ها علاوه بر حضور در برنامه‌های معمول بقعه، برنامه عزاداری ویژه‌ای در بقاع متبرکه ابوالفضل (ع) محله احمد آباد و ابوالفضل (ع) روستای شاه مرادی با همکاری مراکز افق بقاع متبرکه فوق نیز برای خود داشته باشند.

رئیس اداره اوقاف شهرستان میناب تصریح کرد: اساتید و مربیان طرح نشاط معنوی، مبلغین اعزامی، بومی و ائمه جماعات مستقر در بقاع متبرکه، مربیان سبک زندگی اسلامی بقاع متبرکه، اساتید فنی و حرفه‌ای، و سایر مربیان توانمند و متخصص (فرهنگیان، اساتید حوزه، دانشگاه و…) هستند.

وی خاطرنشان‌کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر به مراکز افق بقاع متبرکه و واحد فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میناب مراجعه کنند.

نظر شما