شناسهٔ خبر: 67443292 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

زمانی کیاسری در تذکر شفاهی:

نکاچوب نماد صنعت مازندران در واپسين لحظات حياتش قرار دارد/ ضرورت پرداخت مطالبات کارگران اين مجموعه با قيد فوريت

صاحب‌خبر -
نکاچوب نماد صنعت مازندران در واپسين لحظات حياتش قرار دارد/ ضرورت پرداخت مطالبات کارگران اين مجموعه با قيد فوريت
خبرگزاری آریا - نماینده مردم ساری در مجلس با بیان اینکه نکاچوب نماد صنعت مازندران در واپسین لحظات حیاتش قرار دارد که در سال های اخیر به حیات خلوت سیاسیون استان تبدیل شده است خواستار پرداخت مطالبات کارگران این مجموعه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ‌ملت، عالیه زمانی کیاسری در نشست علنی امروز (یکشنبه 10تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به معاون اول رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل هلدینگ آینده پویا گفت: کارخانه نکاچوب به عنوان نماد صنعت مازندران در واپسین لحظات حیات خود قرار دارد و کارخانه‌ای است که کارخانه بودنش از بین رفته و از خانه‌ای که بر جای مانده برای امرار معاش کارکنانش و برای جیب از ما بهتران و مدیرانش هر روز تکیه‌ای از این خانه را به فروش می‌رسانند.
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس ادامه داد: در سال‌های اخیر نکاچوب حیات خلوت سیاسیون شهر و استان بوده و به عنوان اجرت‌المثل خوش خدمتی‌ها و بیراهه رفتن‌ها استفاده شده است. همچنین سازمان منابع طبیعی به دنبال طرح تنفس جنگل محلی برای استقرار کارکنانش در نکاچوب قرار داده است.
وی تصریح کرد: در چند ماه اخیر به دنبال اتفاقاتی که در سازمان منابع طبیعی و نکاچوب افتاد که جا دارد از سیستم قضایی تشکر و قدردانی داشته باشیم، مطالبات کارگران به زمین مانده است بنابراین لازم است به قید فوریت نسبت به پرداخت مطالباتشان و تعیین تکلیف هرچه سریعتر وضعیت نکاچوب اقدام جدی و عاجل عمل آید./
پایان پیام

نظر شما