شناسهٔ خبر: 67443200 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کاهش ۱۸ درصدی تصادفات جاده‌ای در خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در بهار امسال، به ترتیب بیشترین تخلفات سرعت متوسط در محورهای چمن بید - گلستان، قوچان - فاروج، سه راهی ایرج - جاجرم و جاجرم - میامی ثبت شده است.

صاحب‌خبر -

محمد مشتری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، با اشاره به میزان ترددها در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی اظهار کرد: طبق آمارها قریب به 30 میلیون وسیله نقلیه طی سه ماه نخست امسال در محورهای مواصلاتی استان تردد کردند و در این مدت 134 هزار تخلف سرعت توسط سامانه‌های ثبت تخلف، ثبت شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی کاهش 18 درصدی میزان تصادفات نسبت به مدت مشابه سال قبل را قابل توجه دانست و افزود: در بهار امسال، به ترتیب بیشترین تخلفات سرعت متوسط در محورهای چمن بید - گلستان، قوچان - فاروج، سه راهی ایرج - جاجرم و جاجرم - میامی ثبت شده است.

وی در ادامه یکی از مهم‌ترین عوامل تصادفات جاده ای را سرعت غیرمجاز خواند و اظهار داشت: محور سه راهی ایرج - جاجرم، سه راهی پیش قلعه به راز و جرگلان و میامی - جاجرم بیشترین تخلفات سرعت لحظه‌ای را دارند.

مشتری با بیان اینکه محور بجنورد - آشخانه، کمترین تخلفات سرعت را به خود اختصاص داده است، افزود: بیشترین تخلفات سرعت لحظه‌ای در محورهای سه راهی ایرج - جاجرم، سه راهی پیش قلعه به راز و جرگلان و میامی - جاجرم ثبت شده است.

وی در پایان ساعت اوج تردد در ماه گذشته را 19 تا 23 اعلام کرد و گفت: 40 سامانه ثبت تخلف سرعت، شبکه راه‌های خراسان شمالی را پوشش داده اند.

انتهای پیام/

 

نظر شما