شناسهٔ خبر: 67441602 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

خبرنگارآریادربابل خبرداد:

پيام تبريک فرماندار بابل به مناسبت دهم تيرماه روز صنعت ، معدن و تجارت

صاحب‌خبر -
پيام تبريک فرماندار بابل  به مناسبت دهم تيرماه روز صنعت ، معدن و تجارت

خبرگزاری آریا- پیام تبریک فرماندار بابل  به مناسبت دهم تیرماه روز صنعت ، معدن و تجارت.         
به گزارش خبرنگارآریادرشهرستان بابل: درمتن پیام تبریک فرماندار بابل  به مناسبت دهم تیرماه روز صنعت ، معدن و تجارت به شرح ذیل آمده است.    
بسمه تعالی         
روز دهم تیر ماه بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی روز صنعت و معدن نامیده شده است.   
اختصاص این روز فرصت مناسبی است که به مهم ترین موتور محرکه اقتصاد یعنی بخش صنعت، معدن و تجارت کشور نگاهی اندیشمندانه شود و تلاش و تکاپوی همه فعالان این عرصه ارج نهاده شود.  
روز ملی صنعت، معدن و تجارت، روز ارج نهادن دولت و ملت به تلاش جهادگران عرصه صنعت و معدن است  که برای به حرکت درآوردن چرخ های صنعت کشور و خودکفایی و غرور ملی ایرانیان شبانه روز تلاش می کنند.       
ناگفته پیداست در دو سال و نیم اخیر و در دولت شهید جمهور آیت الله رئیسی،اقدامات عملی بسیار خوبی در راستای حمایت و پشتیبانی جدی از بخش صنعت، رفع موانع، نوسازی و احیای واحدهای راکد و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز علی الخصوص در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان انجام شده است که نشانگر اهمیت این بخش در دولت سیزدهم و مردمی می‌باشد.      
اینجانب این روز را به همه تلاشگران، کارآفرینان، مدیران و کارکنان این عرصه تبریک می گویم.       
امید است صنعت کشور با تکیه بر توان ملی و بهره برداری مناسب از فرصتهای رشد و توسعه، با عبور از موانع پیش رو و فائق آمدن بر مشکلات بتواند با شکوفایی روز افزون خود پایه های اقتدار کشور را تحکیم بیشتر بخشد.
علی پیر فلک       
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل


 

 

نظر شما