شناسهٔ خبر: 67440631 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

روحیه مطالبه گری باید در میان بسیجیان ادارات تقویت شود

سید مجتبی طباطبایی زاده

معاون امور استان‌های پایگاه‌های بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور گفت: روحیه مطالبه گری و رسیدگی به معیشت مردم باید در میان بسیجیان پایگاه‌های ادارات وزارتخانه در سطح کشور تقویت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش میراث آریا، عباس ایمانی ۱۰ تیرماه در سفر دو روزه به زاهدان گفت: بسیج ادارات همواره متشکل از نیروهای مردمی، خدوم و دغدغه‌مند است که فارغ از چارچوب های اداری به دنبال تحقق اهداف عالیه انقلاب و عملیاتی کردن منویات امامین انقلاب است.

معاون امور استان‌های پایگاه‌های بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور افزود: آنچه در بسیج رخ می‌دهد ماحصل نگاه جهادی است که بسیجیان به صورت خودجوش و داوطلبانه پای کار آمده و هدفشان نیز در کنار امورات عمومی، رسیدگی به معیشت مردم و اقشار کم درآمد و آسیب پذیر، تسهیل امور اداری و تکریم ارباب رجوع است.

به گفته ایمانی، روحیه مطالبه گری باید در بین بسیجیان پایگاه های ادارات تقویت شود و محور این مطالبه گری نیز رفع مشکلات مردم، تکریم و احترام ارباب رجوع، تسهیل گری امور و حل دغدغه های همکاران باشد.

او تاکید کرد: حفظ حرمت ها، مطالبه گری در چارچوب و ضابطه مند همراه با ارایه راهکارهای منطقی و عملی نیز لازمه یک مطالبه گری صحیح است که باید رعایت شود.

دیدار با فرمانده بسیج ادارات سیستان وبلوچستان و نشست هم اندیشی با بسیجیان پایگاه بسیج اداره کل میراث فرهنگی از دیگر برنامه های وی در سفر به زاهدان است.

انتهای پیام/

نظر شما