شناسهٔ خبر: 67440003 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ناظم‌رضوی اعلام کرد؛

بهره‌برداري از مجتمع فرهنگي و ورزشي امام رضا(ع) در آينده نزديک

صاحب‌خبر -
بهره‌برداري از مجتمع فرهنگي و ورزشي امام رضا(ع) در آينده نزديک
خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اعلام اینکه در پروژه امام رضا(ع) برای تخصیص نقدینگی اقدام شده که بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: این پروژه 17 هزار مترمربع فضای فرهنگی و ورزشی دارد و طبقات فوقانی آن با 500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذار به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری آریا ، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل و پنجمین جلسه شورا در جریان بررسی گزارش حسابرسی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران برای سالهای 1400 و 1401 با بیان اینکه مشکلاتی در بندهای تکلیفی وجود دارد، اظهار کرد: باید توضیح داده شود که چه اقدامی برای رفع این مشکلات صورت گرفته است.
سید احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورا با بیان اینکه اگر قرار است اقدامی انجام نشود دیگر نیازی به مطرح کردن موارد نباشد، خاطرنشان کرد: قرار بر این بود پاسخ به تذکراتی که در بررسی گزارشات حسابرسی سالهای قبل داشتیم، ارائه شود اما هیچ پاسخی داده نشد. این شرکت یکی از شرکت های مهم و اثرگذار شهرداری بود و امور آن به تدریج جلو می رود اما گزارشات حسابرسی نشان می دهد که 6 سال است شرکت رها شده است.
وی افزود: هیئت مدیره این شرکت در ادوار مختلف به ثبت نرسیده و مشکلات به این دلیل است که هیئت مدیره نداشته است. دوستان ما در شهرداری باید ثبت هیئت مدیره شرکت ها را پیگیری کنند. شورا می تواند برای موضوعات خاص ورود کند. دوستان ما در مورد پروژه البرز لشگرک ورود کردند و مشکل 500 خانوار این محدوده با همکاری شورا و تخصیص 20 میلیارد تومان اعتبار مورد توجه قرار گرفت. شهردار تهران نیز اعتبار ویژه ای اختصاص داد تا امور دنبال شود.
خبرگزاری آریا

علوی تأکید کرد: قرار ما بر این بود که کارگروهی که جسارت تصمیم گیری داشته باشد برای مرکز آیینی صبا تعیین تکلیف کند. اگر این پروژه ها به درستی مدیریت نشوند مانند دوره چهار ساله پنجم باقی خواهد ماند و به مشکل برخورد خواهد کرد. شهرداری باید در مورد این موضوع توضیح دهد.
مهدی اقراریان رئیس کمیته حقوقی شورا با بیان اینکه گزارش حسابرسی این شرکت مردود است، گفت: پیشنهاد بنده این است که کمیته ای به نمایندگی از کمیسیون برنامه و بودجه و فرهنگی و اجتماعی شکل بگیرد و در مورد مشکلات این شرکت تصمیم گیری کند. اگر مسائل حقوقی نیز وجود داشته باشد کمیسیون نظارت و حقوقی نیز می تواند ورود کند تا گزارش این مجموعه از وضعیت مردود خارج شود.
خبرگزاری آریا
" alt="خبرگزاری آریا" width="100%" />

نظر شما