شناسهٔ خبر: 67437106 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جام جهانی تکواندو قرعه کشی شد

جام جهانی تکواندو در حالی از بامداد دوشنبه به میزبانی کره جنوبی آغاز می‌شود که تیم بانوان ایران برای رسیدن به مبارزه پایانی باید به مصاف قهرمان دوره قبل برود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، این دوره از مسابقات به صورت تیمی و با حضور شش تیم مراکش، ساحل عاج، چین، هند، ایران و کره جنوبی به عنوان میزبان از فردا دوشنبه ۱۱ تیرماه در شهر «چانچئون» آغاز می‌شود. مراسم قرعه کشی این مسابقات صبح امروز برگزار شد و طی آن تیم‌های کشورمان رقبای خود را شناختند.

بر همین اساس فردا دوشنبه در روز نخست این مسابقات و از ساعت ۶:۱۵ بامداد به وقت تهران رقابت‌های بخش تیمی مردان برگزار می‌شود که تیم ملی ایران در مبارزه نخست به مصاف ساحل عاج می‌رود. در آن سوی جدول مراکش استراحت داشته و سپس به دیدار برنده کره جنوبی و هند خواهد رفت. یکی از این سه تیم در مبارزه نهایی حریف تیم پیروز مصاف ایران و ساحل عاج خواهد بود.

سه‌شنبه ۱۲ تیرماه در روز دوم این مسابقات تیم بانوان ایران در یک قرعه سخت به مصاف کره جنوبی قهرمان دوره قبل خواهد رفت. در سوی دیگر جدول هند استراحت دارد و مراکش با ساحل عاج مبارزه می‌کند. برنده مبارزه ایران و کره باید با یکی از این سه تیم در مبارزه پایانی پیکار کند.

این دوره از مسابقات چهارشنبه ۱۳ تیرماه و با برگزاری مسابقات بخش ترکیبی به پایان می‌رسد. تیم کشورمان دوره نخست استراحت داشته و سپس به مصاف برنده مبارزه کره جنوبی با ساحل عاج خواهد رفت. در قسمت مقابل، چین به دیدار مراکش می‌رود. برنده این مبارزه در مرحله نیمه نهایی هند را پیش رو خواهد داشت.

تیم ملی ایران با ترکیب مهدی عابدینی، محمدحسین یزدانی، علی خوش‌روش و ابوالفضل زندی در گروه آقایان با مربیگری رضا ایمان‌زاده، ملیکا میرحسینی، یلدا ولی‌نژاد، ساغر مرادی و مهلا مؤمن‌زاده در گروه بانوان با هدایت فاطمه صفرپور در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده است.

نظر شما