شناسهٔ خبر: 67432211 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

در جلسه بررسی ابلاغ برنامه اجرایی بازآفرینی شهری مطرح شد؛

لزوم اطلاع رساني و تبليغ بسته تشويقي براي اجراي طرح‌هاي بازافريني شهري در استان زنجان

صاحب‌خبر -
لزوم اطلاع رساني و تبليغ بسته تشويقي براي اجراي طرح‌هاي بازافريني شهري در استان زنجان
خبرگزاری آریا - در جلسه بررسی ابلاغ برنامه اجرایی بازآفرینی شهری زنجان بر لزوم اطلاع رسانی و تبلیغ بسته تشویقی و همچنین پیگیری برای جذب اعتبار برای اجرای طرح های بازافرینی شهری در استان زنجان تاکید شد.

به گزارش خبرنگا ر پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان) ، جلسه بررسی ابلاغ برنامه اجرایی بازآفرینی شهری ١٤٠٣ استان در جهت عملیاتی نمودن برنامه‌ها روز شنبه با حضور جعفر قزوینیان مدیرکل راه و شهرسازی استان، محسن محرمی یگانه معاون مسکن و ساختمان اداره کل،،علی عباسی رئیس اداره بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان و امیر رسولی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی این اداره کل در محل دفتر معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد.
در این جلسه بر لزوم اطلاع رسانی و تبلیغ بسته تشویقی و همچنین پیگیری برای جذب اعتبار برای اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در استان تاکید شد.
موضوع بسته‌های تشویقی 19 گانه ابلاغی است که از سال 1401 و در راستای افزایش ترغیب مردم برای نوسازی بافت‌های فرسوده ابلاغ شده است.
گفتنی است در حدود یک هزار و 200 هکتار محلات هدف بازآفرینی در استان زنجان وجود دارد و شهر زنجان دارای «هشت سکونتگاه» است و همچنین «دو سکونتگاه در شهرستان ابهر» و «یک سکونتگاه در شهرستان قیدار» وجود دارد.

نظر شما