شناسهٔ خبر: 67431512 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در جریان بازدید از اردوی تیم ملی؛

کیومرث هاشمی: المپیکی شدن حق تیروکمان بود

وزیر ورزش ضمن بازدید از اردوی تیم ملی کمان در جریان وضعیت مبینا فلاح تنها ورزشکار المپیکی این رشته برای حضور در بازی‌های پاریس قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث هاشمی بعد از ظهر امروز (شنبه) در محل تمرین تیم ملی تیر و کمان حضور پیدا کرد و با مبینا فلاح دارنده سهمیه المپیک پاریس دیدار داشت.

در این دیدار غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیر و کمان در خصوص شرایط مبینا فلاح و تیم ملی تیر و کمان صحبت‌های مختلفی به میان آورد و گفت که کادر فنی برای کسب مدال طلای مسابقات المپیک تلاش خواهد کرد.

همچنین وزیر ورزش و جوانان ضمن خسته نباشید به مجموعه تیر و کمان و مبینا فلاح، برای المپین کشورمان در مسابقات تیر و کمان المیپک آرزوی موفقیت کرد.

در پایان از مبینا فلاح برای حضور در رقابت‌های المپیک پاریس توسط کیومرث هاشمی تقدیر به عمل آمد.

در این بازدید سیدمحمد شروین اسبقیان معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان و پسندیده مدیرکل حوزه وزارتی وزیر ورزش و جوانان را همراهی کردند.

کیومرث هاشمی در جریان این بازدید اظهار کرد: هدف از این حضور قدردانی از زحماتی است که در مسیر کسب سهمیه المپیک کشیده شده است و تیروکمان جزو آخرین رشته‌های ما بود که موفق به کسب سهمیه المپیک شد. حق تیم ملی تیروکمان این بود که موفق به کسب سهمیه المپیک شود و باید می‌توانستیم سهمیه‌های بیشتری را کسب کنیم اما بعضی مواقع ورزش روی خوش نشان نمی‌دهد و خوشبختانه در نهایت خانم مبینا فلاح موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

وزیر ورزش و جوانان خطاب به مبینا فلاح تنها المپین ما در رشته تیروکمان گفت: هیچ چیز نباید تمرکز شما را به هم بزند. باید گوش به فرمان مربی و سرمربی خود باشید تا منویات مربی را اجرایی کنید و موفق شوید. تمام تلاش خود را در این مسیر بکنید و موفق به کسب نتیجه شوید. همان طور که جواد فروغی در المپیک قبلی خواست و توانست شما هم می‌توانید، تلاش شما قابل تقدیر است و امیدواریم موفق باشید.


هاشمی در واکنش به درخواست مبینا فلاح مبنی بر تامین تجهیزات برای حضور موفق در المپیک عنوان کرد: قطعا یکی از وظایف ما حمایت است و برای تامین تجهیزات تمامی فدراسیون‌های ورزشی ارقام خوبی در نظر گرفته شده و لیست اقلام تجیهزات فدراسیون‌ها اخذ شده و در تفاهمنامه امضاشده با فدراسیون‌های ورزشی نیز مشخص شده است که چه عددی باید پرداخت شود.

نظر شما