شناسهٔ خبر: 67431118 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها بیشتر بخوانید نظر شما آخرین اخبار وبگردی

 با پول پژو ۲۰۷، این شاسی‌بلند لوکس را بخرید + عکس

جیلی اخیراً شاسی‌بلند جدید Boyue خود را در چین عرضه کرد. این خودروی فیس‌لیفت شده دستخوش تغییرات جزئی در امکانات رفاهی شده و با قیمت پایه زیر ۱ میلیارد تومان به بازار عرضه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، جیلی Boyue قرار است در چهار تریم با محدوده قیمتی ۱۲۸۰۰ تا ۱۶۳۰۰ دلار (معادل ۷۷۰ میلیون تا ۹۸۰ میلیون تومان) عرضه می‌شود. از نظر ظاهری، محصول جدید جیلی شامل جلوپنجره مشکی با گرافیک چندضلعی و چراغ‌های ماتریسی است.

طراحی دو رنگ در نمای کناری خودرو نمایان است. یک کیت اسپرت شامل سقف مشکی، رینگ‌های ۱۹ اینچی مشکی، کالیپرهای قرمز و بال عقب اسپرت نیز برای افزایش حس اسپرت بودن به این مدل اضافه شده است. جیلی Boyue که به‌عنوان یک شاسی‌بلند جمع‌وجور شناخته می‌شود، بر روی معماری الکتریکی GEEA ۲.۰ قرار دارد.

 با پول پژو ۲۰۷، این شاسی‌بلند لوکس را بخرید + عکس

چیدمان فضای داخلی همانند مدل قبلی است. کل این سری مجهز به نمایشگر کیلومتر شمار ۱۰٫۲۵ اینچی، صفحه‌نمایش ۱۳٫۲ اینچی ۲ K (مجهز به تراشه Qualcomm Snapdragon ۸۱۵۵ و سیستم Galaxy OS ۲.۰)، قابلیت کنترل از راه دور، نظارت بر فشار باد تایرها، بلوتوث، تعامل صوتی هوشمند، شبکه Wifi/۴ G و... است.

تریم‌های میان رده و رده‌بالا همچنین از عملکردهای پیشرفته کمک رانندگی مانند ترمز فعال، سیستم کمکی حفظ خودرو در بین خطوط، تشخیص علائم ترافیکی و کروز تطبیقی پشتیبانی می‌کنند که در مدل قبلی موجود نبودند. امکانات دیگر شامل شارژ بی‌سیم تلفن همراه و درب برقی صندوق‌عقب است. سیستم صوتی اینفینیتی نیز فقط در تریم بالا موجود است.

 با پول پژو ۲۰۷، این شاسی‌بلند لوکس را بخرید + عکس

جیلی Boyue جدید همچنان از یک موتور چهار سیلندر ۱.۵ توربو با حداکثر قدرت ۱۸۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر، متصل به یک گیربکس ۷ سرعته DCT بهره می‌برد. مصرف سوخت رسمی این خودرو ۶٫۲۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و ظرفیت باک آن ۵۱ لیتر اعلام شده است. چهار حالت رانندگی اقتصادی، راحتی، اسپرت و هوشمند در دسترس هستند.

نظر شما