شناسهٔ خبر: 67430307 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۵ پرونده تخلف انتخاباتی در استان همدان تشکیل شد

دادستان همدان، گفت: پنج پرونده تخلف انتخاباتی در همدان تشکیل شده که هیچ یک مورد حادی نبوده است.

صاحب‌خبر -

عباس نجفی در گفت و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، با بیان اینکه دیروز یکی از بهترین دوره‌های انتخاباتی در استان همدان برگزار شد، اظهار داشت: از یک ماه قبل تدابیر خوبی را با رویکرد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی، انجام دادیم.

وی گفت: با توجه به یشتر تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی شکل می‌گیرد، کمیته امنیت روانی را تشکیل دادیم و بر اساس آن فضای مجازی به صورت روزانه مورد رصد قرار می‌گرفت.

دادستان همدان، افزود: به افرادی که در فضای مجازی تشویش اذهان عمومی، تخریب و توهین داشتند، ابتدا تذکر داده می‌شد و در صورت تکرار، برخورد جدی‌تری صورت می‌گرفت.

نجفی با تاکید بر اینکه در این انتخابات مردم همراهی بسیار خوبی داشتند، عنوان کرد: در مجموع 5 پرونده تخلف تشکیل شده که هیچ‌ یک مورد حادی نداشته است.

وی با بیان اینکه رصد فضای مجازی و روش‌های پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی تا هفته آینده هم ادامه دارد، تصریح کرد: علاوه بر فضای مجازی، رصدهای میدانی هم داریم و همه ملزم به رعایت قوانین انتخاباتی هستند.

دادستان همدان، گفت: کاندیدا هم باید به سمت و سویی بروند که توانمندی‌های خود را معرفی کنند و برنامه شفاف و روشنی را به مردم ارائه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما