شناسهٔ خبر: 67430052 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از جلیلی حمایت کرد

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن تقدیر از حضور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت خود را از سعید جلیلی اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن تقدیر از حضور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت خود را از سعید جلیلی اعلام کرد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از سعید جلیلی اعلام کرد. در این پیام خطاب به اعضای شوراهای ائتلاف سراسر کشور آمده است: اعضای شورای ائتلاف در همه سطوح کلیه امکانات خود را برای حمایت از برادر گرامی جناب آقای دکتر سعید جلیلی به کار گیرند و مردم عزیز را نیز به مشارکت پر شور در مرحله دوم انتخابات دعوت کنند.

متن بیانیه این شورا بدین شرح است:

خواهران و برادران گرامی

اعضای محترم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سراسر کشور

با تقدیم سلام

اکنون که مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسیده و ملت ایران خود را برای شرکت در مرحله دوم آماده می‌کند، لازم می داند از همه نامزدها و نیز مردمی که در مرحله اول با حضور در پای صندوق های رای، به تحقق مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران کمک کرده اند تشکر کنم.

استقرار و استمرار مردم سالاری دینی در کشور امری است که اهمیت آن کمتر از اهمیت انتخاب فرد اصلح و انقلابی برای اداره قوه مجریه نیست و این همان نکته ای است که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر آن تاکید داشته و مردم را به مشارکت هرچه بیشتر در انتخابات فراخوانده‌اند.

از آنجا که مرحله دوم انتخابات به رقابت میان دکتر سعید جلیلی و دکتر مسعود پزشکیان اختصاص دارد، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن احترام به شخص آقای دکتر پزشکیان، به دلیل نگرانی هایی که به گواهی حافظه سیاسی ملت در دو سه دهه اخیر که بدان گواهی می دهد از همه اعضا و هواداران خود در سراسر کشور می خواهد تا در سراسر کشور و در همه سطوح کلیه امکانات خود را برای حمایت از برادر گرامی جناب آقای دکتر سعید جلیلی به کار گیرند و مردم عزیز را نیز به مشارکت پر شور در مرحله دوم انتخابات دعوت کنند.

جا دارد از آقایان دکتر قاضی زاده هاشمی و دکتر علیرضا زاکانی و به ویژه آقای دکتر محمد باقر قالیباف که عزم و اراده قطعی خود را برای پشتیبانی از آقای دکتر سعید جلیلی به صراحت اعلام کرده اند، سپاسگزاری شود./ایرنا

نظر شما