شناسهٔ خبر: 67428902 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

همه چیز درباره اقدام فوری بیرانوند برای جدایی غیرمنتظره از پرسپولیس/ علیرضا اگر می‌دانست...

علیرضا بیرانوند پس از پایان لیگ بیست‌وسوم قرارداد خود با پرسپولیس را فسخ کرد و اکنون در آستانه پیوستن به تراکتور است.

صاحب‌خبر -

پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد تا دست به کار بزرگی زده باشد. سرخ‌ها در طول فصل پایین‌تر از استقلال قرار داشتند اما درنهایت با درخشش در نیم‌فصل دوم موفق شدند قهرمان لیگ برتر شوند.

علیرضا بیرانوند پس از پایان لیگ بیست‌وسوم قرارداد خود با پرسپولیس را به دلیل پرداخت نشدن بخشی از مطالباتش فسخ کرد، اتفاقی که باعث ایجاد موج جدیدی از حواشی در فوتبال ایران شد و اکنون در جمع سرخ‌پوشان پایتخت دیگر جایی برای این دروازه‌بان ۳۱ ساله نیست. مدیران پرسپولیس و بخش زیادی از هوداران این تیم علاقه‌ای به بازگشت بیرانوند ندارند و البته خود این بازیکن هم در آستانه پیوستن به تراکتور قرار دارد.

طبق شنیده‌ها قرارداد بیرو با قرمزپوشان تبریز به زودی رسمی می‌شود تا زنوزی مقدمات تشکیل تیم کهکشانی خود را آماده کرده باشد. فسخ قرارداد بیرانوند باعث ایجاد برخی مشکلات درونی در پرسپولیس شد و شاهد تغییر معاون حقوقی این باشگاه بودیم.

پشت پرده فسخ

علیرضا بیرانوند اگر می‌دانست مشکلی برای آینده‌اش پیش می‌آید، قطعا قرارداد خود با پرسپولیس را فسخ نمی‌کرد. بیرو مطمئن بود اقدامش خلاف قانون نیست و بعدا می‌تواند از خود دفاع کند اما علیرضا با استناد به چه بندی قرارداد خود با پرسپولیس را فسخ کرد؟ معاون حقوقی سابق باشگاه پرسپولیس الحاقیه‌ای به قرارداد بیرو اضافه کرده بود که به این دروازه‌بان خرم‌آبادی اجازه می‌داد در صورت پرداخت نشدن بخشی از مطالباتش به صورت یک‌طرفه قرارداد خود با پرسپولیس را فسخ کند، اتفاقی که درنهایت رخ داد تا این الحاقیه پیش از بیش جنجالی شود.

باشگاه پرسپولیس ادعا می‌کند تعهدات خود در قبال بیرانوند را انجام داده و او نمی‌توانسته از جمع سرخ‌پوشان جدا شود اما اگر واقعا چنین موضوعی صحت دارد پس چرا معاون حقوقی جدیدی روی کار آمد؟ به هر روی سرنوشت قرارداد بیرانوند با پرسپولیس مشخص نیست و هر دو طرف در حال جنگ هستند، باید صبر کرد و دید حق با چه کسی است و آیا پرسپولیس می‌تواند بیرو را در این پرونده شکست دهد یا خیر.

بیشتر بخوانید: بیرانوند حق فسخ قرارداد با پرسپولیس را نداشت!

نظر شما