شناسهٔ خبر: 67428787 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها بیشتر بخوانید نظر شما آخرین اخبار وبگردی

ایران در اکسپو اوزاکا ۲۰۲۵ شرکت می کند

فرصت معرفی توانمندی‌های صادراتی ایران در حوزه صنعت و فناوری، در اکسپو ۲۰۲۵ اوزاکا ژاپن فراهم شد و ایران مشارکت رسمی در این رویداد دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن یکی از بزرگترین نمایشگاههای صنعت و فناوری جهان است و ایران نیز امکان حضور در این نمایشگاه را پیدا کرده و می‌توان از این فرصت برای معرفی توانمندی‌های ایران در این حوزه استفاده کرد.

همچنین طبق گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج.ا.ایران، قرارداد مشارکت رسمی ایران در اکسپو ۲۰۲۵ اوزاکا- ژاپن فی‌مابین احمدرضا علائی طباطبائی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران، نماینده عالی ایران در اکسپو ژاپن و دبیرکل انجمن اکسپوی۲۰۲۵ میلادی ژاپن و کمیسر ژنرال اکسپوی ۲۰۲۵ به امضاء رسید.

بر اساس این گزارش؛ این رویداد جهانی از ۲۴ فروردین ماه لغایت ۲۱ مهرماه با موضوع طراحی جامعه آینده برای زندگی بشر برگزار خواهد شد. موضوع اصلی اکسپو ژاپن طراحی جامعه آینده برای زندگی بشر است در این نمایشگاه سه موضوع به عنوان عناوین فرعی این نمایشگاه تعریف شده است که این موضوعات عبارتند از؛ نجات زندگی بشر، توانمندسازی زندگی بشر و سوم، پیوند زندگی بشر.

بنا بر این گزارش، برآورد پیش‌بینی بازدیدکنندگان حدود ۲۸ میلیون نفر است که ۱۰ درصد از این شرکت کنندگان خارجی هستند.

لازم به ذکر است که اجلاس تابستانه مشارکت کنندگان بین المللی اکسپو ۲۰۲۵ اوزاکا، کانسای ژاپن با مشارکت نزدیک به ۶۰۰ نفر از نمایندگان ۱۶۰ کشور و۹ سازمان بین المللی از۵ تیرماه ۱۴۰۳ کار خود را در شهر نارای ژاپن آغاز کرده است.

نظر شما