شناسهٔ خبر: 67428504 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

بلاتکلیفی پرسپولیس برای پست دروازه‌بانی

باشگاه پرسپولیس هنوز به جمع بندی نهایی در مورد دروازه‌بان خود برای فصل آینده نرسیده است.

صاحب‌خبر -

 با وجودی که علیرضا بیرانوند در اقدامی عجیب قراردادش را با باشگاه پرسپولیس فسخ کرده و هواداران پرسپولیس نیز هیچ تمایلی به بازگشت او ندارند اما باشگاه پرسپولیس برای جذب جانشین او هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده است.

در این میان بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس تاکید دارد که فسخ قرارداد بیرانوند غیرقانونی است و در صورت انتقال بیرو به یک باشگاه دیگر، هم بیرانوند و هم باشگاه مقصد علاوه بر جرایم مالی با محرومیت چند ماهه نیز مواجه می‌شوند. همین موضوع باعث شده تا این ذهنیت ایجاد شود بیرانوند با توجه به این که نمی‌تواند به تیم دیگری ملحق شود چاره ای ندارد جز این که به جمع سرخپوشان برگردد. اما واقعیت این است که نه اعضای هیات مدیره و رضا درویش تمایلی به بازگشت او دارند و نه پیشکسوتان باشگاه و جامعه هواداری به این موضوع روی خوش نشان داده اند. تمام اینها دست به دست هم می‌دهد تا این ذهنیت ایجاد شود که باشگاه پرسپولیس باید زودتر از بقیه پست‌ها به دنبال جذب یک دروازه‌بان در سطح توانایی‌های بیرانوند باشد. اما هنوز اتفاقی رخ نداده و با وجود مطرح شدن نام چند دروازه‌بان داخلی و خارجی هنوز قراردادی امضا نشده است.

بیرانوند

از این رو باید دید سرخپوشان برای پر کردن جای خالی علیرضا بیرانوند چه تصمیمی خواهند گرفت و درنهایت با دروازه‌بان‌های داخلی به توافق می‌رسند یا قرار است جانشین بیرو از خارج بیاید.

 

نظر شما