شناسهٔ خبر: 67427211 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دانیال مرادی:

گلچین داوران کشور در کلاس دانش افزایی فوتسال شرکت دارند

سرپرست دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال از حضور داوران جوان و باتجربه در کلاس دانش افزایی پیش فصل داوران لیگ برتر فوتسال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، دانیال مرادی سرپرست دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال در خصوص کلاس دانش افزایی پیش فصل داوران فوتسال گفت: کلاس دانش افزایی پیش فصل داوران لیگ برتر فوتسال از امروز در مرکز ملی فوتسال آغاز شده است و آزمون آمادگی جسمانی را برگزار کرده ایم. این آزمون ها طبق معیارهای فیفا توسط ممتحنین ما انجام شده است و داورانی که این معیارها را به درستی رعایت کرده باشند آزمون را پاس می کنند و برخی هم مردود شدند.

وی افزود: افرادی که در این کلاس حضور دارند گلچین های داوران فوتسال کشور هستند که با توجه به سوابقی که داشتند انتخاب شده اند. در کنار این داوران هم از داوران جوانتری که سابقه کار در لیگ دسته اول دارند دعوت شده اند. در راستای رشد و توسعه داوری و ارتقای داوران تلاش کردیم داوران جوان را هم اضافه کنیم که بتوانیم از حضور آنها در سال های آینده بهره ببریم. در داوری ما خلا وجود دارد و آینده داوری ما برای جوان ها است.

وی در پایان گفت: ترکیب داوران جوان و باتجربه ترکیب جذابی برای این کلاس است که با حضور اساتیدی مانند آقای موسوی، نصیری و رجبی تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت و در خصوص اصلاحات و آخرین تغییرات قوانین داوری صحبت خواهد شد.

نظر شما