شناسهٔ خبر: 67426101 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

حمایت صهیونیست‌ها از خروج نتانیاهو از دنیای سیاست

صاحب‌خبر -
حمایت صهیونیست‌ها از خروج نتانیاهو از دنیای سیاست
خبرگزاری آریا - بر اساس نتایج یک نظرسنجی در فلسطین اشغالی اکثر صهیونیست‌ها از خروج بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم از دنیای سیاست حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شهاب، بر اساس نظرسنجی که کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی منتشر کرده است، 66 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی از خروج نتانیاهو از دنیای سیاست حمایت کردند.
پیش تر نیز نظرسنجی کانال 13 رژیم صهیونیستی نشان داده بود که 32 درصد اسرائیلی‌ها گفته‌اند که اعتمادی به سران کنونی این رژیم ندارند و تنها 15 درصد از صهیونیست‌ها گفته‌اند که به نتانیاهو نخست وزیر این رژیم اعتماد دارند.
بر اساس یک نظرسنجی دیگر در فلسطین اشغالی، 62 درصد صهیونیست‌ها گفته‌اند که هرگز به حزبی که از ادامه نتانیاهو در قدرت حمایت کند؛ رأی نخواهند داد.
پس از گذشت حدود 9 ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.
رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.
رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده باخته و حتی پس از حدود 9 ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه از دست داده است.

نظر شما